@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ol!v!a: Jag ska gå luciatåg kl 7 imorgon och jag ska vara lucia! Roligt! Själv var jag lucia en gång på dagis. xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
jag vill ha bruna ögon : (
12 dec, 2012 22:20 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Åh jag måste bara säga, du underbara människa som ritat dessa: ![]() Tusen kramar på dig för de är så fantastiska och söta och fina!! ![]() Haha, nej men tack! Det var från början Li's idé om jag förstår det korrekt. Så hon borde få mest credit!
12 dec, 2012 22:22 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Piggy: Skrivet av Minidjuret: Åh jag måste bara säga, du underbara människa som ritat dessa: ![]() Tusen kramar på dig för de är så fantastiska och söta och fina!! ![]() Haha, nej men tack! Det var från början Li's idé om jag förstår det korrekt. Så hon borde få mest credit! Haha ta åt dig mycket av äran iaf, det är du som ritat den c: Men Li får också en massa kramar i så fall! *hugs* 12 dec, 2012 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vill ha bruna ögon : ( Jag med. ^^ Bruna ögon är finast. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill ha bruna ögon : ( Jag med. ^^ Bruna ögon är finast. ♥ Jaaa!♥ Jag har blåa ögon och de är ganska tråkiga : ( 12 dec, 2012 22:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill ha bruna ögon : ( Jag med. ^^ Bruna ögon är finast. ♥ Jaaa!♥ Jag har blåa ögon och de är ganska tråkiga : ( Haha, jag har mörkbruna ögon men vill ha blåa :3 varför vill man alltid ha det man inte har? 12 dec, 2012 22:29 |
|
Celebikai
Elev |
12 dec, 2012 22:29 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill ha bruna ögon : ( Jag med. ^^ Bruna ögon är finast. ♥ Jaaa!♥ Jag har blåa ögon och de är ganska tråkiga : ( jag vill ha blå : (( fast det är najs att jag och harry potter har samma ögonfärg jao 12 dec, 2012 22:52 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: jag vill ha bruna ögon : ( Jag med. ^^ Bruna ögon är finast. ♥ Jaaa!♥ Jag har blåa ögon och de är ganska tråkiga : ( jag vill ha blå : (( fast det är najs att jag och harry potter har samma ögonfärg jao Jag har blå ögon och blont hår. without something there is no nothing 12 dec, 2012 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen