One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
blir irriterad på sånt här http://llleahhh.tumblr.com/post/38466075363/harry-styles-what-the-fuck-is-going-on-with-you
blir irriterad på det mesta som sägs i fandomen nuförtiden. varför ens hålla koll på allt dom gör? liksom exakt allt. vi är här för att supporta deras musik, inte för att klaga på deras privatliv. och vi vet inte allt som händer heller... vi kan inte veta om harry har jag gjort alla dom där sakerna, i alla fall inte grundat på rykten. och även om det var sant så är det inte vårat problem... och sen verkar det som att alla ogillar hans relation med taylor. jag fattar om man inte shippar dom, men man får väl ta och acceptera det ändå. dom flesta gillar och accepterar perrie, danielle och eleanor. varför ska taylor vara ett undantag? för att hon är den hon är? hon är ändå bara en vanlig tjej som råkar vara ihop med harry just nu. för övrigt känns det som att alla hatar på just den harry är med, även om/när han bara är sedd med nån tjej som han kanske inte ens dejtar. medan det är mer lugnt när det gäller dom andra killarna. 21 dec, 2012 17:05 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jag kan förstå det. Man påverkas ju av saker hela tiden. Jag ser så mycket om haylor från olika håll nu att jag inte vet vad jag ska tycka. Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av IamAK: Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Knizzlare: Jag vill inte att det ska vara sant. För jag vill inte se Taylor som en så dålig människa som gör sånt. Och jag vill inte att Harry ska vara så fast. Men, tyvärr, så låter det ju ganska troligt. guys, har ni sett den här bilden? Hur tror ni Harry bestämde sig för att skaffa tatueringen egentligen? Jag tror som en annan Denise, inte jag, men aa, en denise iaf, citerar några kommentarer av henne från fb: "Hon ba det är sexigt, han ba okej då, allt för dig baby, och hon ba yes i have him in the hook deras förhållande, Taylor är farlig, hon förför män med sin skönhet" no h8 okkk? jag tvivlar starkt på att det var taylor som övertalade honom. han såg troligtvis hennes nya musik video och tyckte att tatueringen var snygg... och han har flera så det är knappast så att det var ett jätte stort beslut för honom eller att någon tvingade honom till det. Skrivet av hyperion: Gissar att ni har rätt. Harry verkar liksom vara en person som ba "omg snyggt motiv LET'S TATTOO it" liksom, tror inte ens Taylor skulle tvinga honom att tatuera sig, känns lite... eh. Annars så är det en väldigt snygg tatuering ändå SÅÅ swiftie har good smak isf. Känns som en mycket bättre gissning. Och det känns bättre för mig, så slipper jag tänka att Taylor är dum/joobbig (för jag älskar henne egentligen) för att hon tvingar Harry till saker hahaa alltså allt detta med haylor, vad jag tror och så, jag påverkas liksom av att jag typ inte gillar taylor ehe, eller asså jag ogillar henne inte, jag har bara problem med henne och tror typ automatiskt på det värsta.
21 dec, 2012 17:28 |
|
mums
Elev |
Skrivet av IamAK: blir irriterad på sånt här http://llleahhh.tumblr.com/post/38466075363/harry-styles-what-the-fuck-is-going-on-with-you blir irriterad på det mesta som sägs i fandomen nuförtiden. varför ens hålla koll på allt dom gör? liksom exakt allt. vi är här för att supporta deras musik, inte för att klaga på deras privatliv. och vi vet inte allt som händer heller... vi kan inte veta om harry har jag gjort alla dom där sakerna, i alla fall inte grundat på rykten. och även om det var sant så är det inte vårat problem... och sen verkar det som att alla ogillar hans relation med taylor. jag fattar om man inte shippar dom, men man får väl ta och acceptera det ändå. dom flesta gillar och accepterar perrie, danielle och eleanor. varför ska taylor vara ett undantag? för att hon är den hon är? hon är ändå bara en vanlig tjej som råkar vara ihop med harry just nu. för övrigt känns det som att alla hatar på just den harry är med, även om/när han bara är sedd med nån tjej som han kanske inte ens dejtar. medan det är mer lugnt när det gäller dom andra killarna. Håller fullständigt med. Man ska inte lägga sig i andras privatliv! Det kanske inte ens är sant! ![]()
21 dec, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: blir irriterad på sånt här http://llleahhh.tumblr.com/post/38466075363/harry-styles-what-the-fuck-is-going-on-with-you blir irriterad på det mesta som sägs i fandomen nuförtiden. varför ens hålla koll på allt dom gör? liksom exakt allt. vi är här för att supporta deras musik, inte för att klaga på deras privatliv. och vi vet inte allt som händer heller... vi kan inte veta om harry har jag gjort alla dom där sakerna, i alla fall inte grundat på rykten. och även om det var sant så är det inte vårat problem... och sen verkar det som att alla ogillar hans relation med taylor. jag fattar om man inte shippar dom, men man får väl ta och acceptera det ändå. dom flesta gillar och accepterar perrie, danielle och eleanor. varför ska taylor vara ett undantag? för att hon är den hon är? hon är ändå bara en vanlig tjej som råkar vara ihop med harry just nu. för övrigt känns det som att alla hatar på just den harry är med, även om/när han bara är sedd med nån tjej som han kanske inte ens dejtar. medan det är mer lugnt när det gäller dom andra killarna. Det jag stör mig mest på är att the management ofta får all skuld... This fandom is screwed. 22 dec, 2012 11:49 |
|
IamAK
Elev |
Elihhn - det med! det är som att vissa fans inte vill inse att killarna har egen vilja eller nåt. eller bara det att dom vill förneka att t.ex louis flera gånger uttryckt sig om att hela larry grejen stör honom och då tror hardcore larry shippers att det var management osv.
22 dec, 2012 12:31 |
|
Pixie
Elev |
Jag har hämtat ut brevet med biljetterna nu! åh fett coolt att ha biljetter och jag är evigt tacksam.
22 dec, 2012 13:16 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag har hämtat ut brevet med biljetterna nu! åh fett coolt att ha biljetter och jag är evigt tacksam. Jag är så glad för din skull!♥ Jag hoppas VERKLIGEN att du får en fantastisk kväll!♥♥♥♥♥♥ ![]()
22 dec, 2012 15:28 |
|
Pixie
Elev |
22 dec, 2012 16:17 |
|
mums
Elev |
22 dec, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
22 dec, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen