One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
![]() Harry nya tatuering. Thoughts? Jag tycker inte att den är jättesnygg, gillar inte stora tatueringar. Och jag vill inte att han ska tatuera hela sin kropp. Men, å andra sidan, det är hans kropp och han får göra precis vad han vill vad han vill med den.
19 dec, 2012 12:57 |
|
IamAK
Elev |
19 dec, 2012 13:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
dör lite nu. fick precis reda på att någon hostVoldy0000host sett dem och till och med gått förbi dem när hon var i London i somras. hon sa inte ens hej. jag dör.
Spoiler: Tryck här för att visa!
19 dec, 2012 15:01 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: dör lite nu. fick precis reda på att någon hostVoldy0000host sett dem och till och med gått förbi dem när hon var i London i somras. hon sa inte ens hej. jag dör. Spoiler: Tryck här för att visa! Men låt mej va! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 19 dec, 2012 15:41 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ![]() Harry nya tatuering. Thoughts? Jag tycker inte att den är jättesnygg, gillar inte stora tatueringar. Och jag vill inte att han ska tatuera hela sin kropp. Men, å andra sidan, det är hans kropp och han får göra precis vad han vill vad han vill med den. SÅ JÄVLA SNYGG JAG DÖR åh snälla tatuera allt du har harry om du ska ha sådär snygga tatueringar MUMMA vet ej om harry eller tatueringen är snyggast tbh SÅ SNYGG ÄR DEN ![]()
19 dec, 2012 15:47 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ![]() Harry nya tatuering. Thoughts? Jag tycker inte att den är jättesnygg, gillar inte stora tatueringar. Och jag vill inte att han ska tatuera hela sin kropp. Men, å andra sidan, det är hans kropp och han får göra precis vad han vill vad han vill med den. Den är ju skitsnygg! Älskar alla hans tatueringar åhh ♥
19 dec, 2012 15:49 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
19 dec, 2012 15:54 |
|
Neeyum
Elev |
19 dec, 2012 15:58 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ![]() Harry nya tatuering. Thoughts? Jag tycker inte att den är jättesnygg, gillar inte stora tatueringar. Och jag vill inte att han ska tatuera hela sin kropp. Men, å andra sidan, det är hans kropp och han får göra precis vad han vill vad han vill med den. jag tycker precis som du. gillar hans nya tatuering mer än hjärtat brevid dock, och tycker inte det ser bra ut med båda på samma arm 19 dec, 2012 16:02 |
|
Pixie
Elev |
19 dec, 2012 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen