My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, det behöver inte alls vara så. Jag själv växte upp med G2 (My Little Pony Tales) och nu när jag jämför G2 med FiM så är FiM mycket bättre! Jag var själv väldigt skeptisk mot de nya ponnyerna, men jag hade helt fel.Men jag växte upp med det programmet så jag antar att jag alltid kommer att föredra det ^^ Självklart så har alla olika smak och du får tycka som du vill, men innan du dömer ut den nya generationens ponnyer så rekommenderar jag att du faktiskt tittar på programmet.
4 sep, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
^För mig får de vara hur fula som helst så länge som själva innehållet är awesome ♥
Fast jag tycker inte FiM-ponniesarna är fula, men det hade inte gjort mig något om de var det eftersom innehållet väger upp och är mycket bättre än de tidigare generationerna. 4 sep, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Skrivet av Borttagen: Nej, det behöver inte alls vara så. Jag själv växte upp med G2 (My Little Pony Tales) och nu när jag jämför G2 med FiM så är FiM mycket bättre! Jag var själv väldigt skeptisk mot de nya ponnyerna, men jag hade helt fel.Men jag växte upp med det programmet så jag antar att jag alltid kommer att föredra det ^^ Självklart så har alla olika smak och du får tycka som du vill, men innan du dömer ut den nya generationens ponnyer så rekommenderar jag att du faktiskt tittar på programmet. Jag har faktiskt sett det men jag gillar det inte, haha. Men självklart har man rätt att tycka om vad man vill 4 sep, 2012 21:49 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, då ger jag mig. Jag tog det som att du inte hade sett det utan bara hade kollat på hur de såg ut. Skrivet av cirklar: Skrivet av Borttagen: Nej, det behöver inte alls vara så. Jag själv växte upp med G2 (My Little Pony Tales) och nu när jag jämför G2 med FiM så är FiM mycket bättre! Jag var själv väldigt skeptisk mot de nya ponnyerna, men jag hade helt fel.Men jag växte upp med det programmet så jag antar att jag alltid kommer att föredra det ^^ Självklart så har alla olika smak och du får tycka som du vill, men innan du dömer ut den nya generationens ponnyer så rekommenderar jag att du faktiskt tittar på programmet. Jag har faktiskt sett det men jag gillar det inte, haha. Men självklart har man rätt att tycka om vad man vill Men som sagt, du får tycka som du vill. Visst är det lite nostalgiskt med de gamla, men själv föredrar jag de nya. Cave Trouble: Jag håller med dig till 100%!
4 sep, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
6 sep, 2012 11:52 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: Så synd att ponnyhästarna har blivit så fula nu Dom är ju as söta! :O Dom förra såg ju puckade ut xO Njae... Dom var väl okej men dom nu är sööööötare
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
6 sep, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: Så synd att ponnyhästarna har blivit så fula nu Dom är ju as söta! :O Dom förra såg ju puckade ut xO Njae... Dom var väl okej men dom nu är sööööötare Jag såg i alla fall någon version där alla såg ut som färgglada grisar –.–* 8 sep, 2012 09:09 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: Så synd att ponnyhästarna har blivit så fula nu Dom är ju as söta! :O Dom förra såg ju puckade ut xO Njae... Dom var väl okej men dom nu är sööööötare Jag såg i alla fall någon version där alla såg ut som färgglada grisar –.–* Haha
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
9 sep, 2012 19:42 |
|
Ollis100
Elev |
29 sep, 2012 09:16 |
|
Soda
Elev |
Nu var dom gamla klart snyggare xD
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
29 sep, 2012 09:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen