Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Visst.
Och: "Bäst att du opererar bort näsan också, annars blir du utefryst." "She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 18:40 |
|
Borttagen
|
HAHA XD Kan såååå se Fred eller George säga det där! XD♥
17 okt, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Hahhaha ja ;D
17 okt, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Fan vad awesome det hade varit...♥
17 okt, 2011 18:53 |
|
grodan-boll
Elev |
Det hade ju varit väldigt awesome!!
Ser bilden framför mig ;D SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 17 okt, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag med, ett så klockrent F & G moment! ♥
17 okt, 2011 18:56 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Haha, yaah, I'm their sister !
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:00 |
|
Borttagen
|
I'm Fred's girlfriend! ♥
17 okt, 2011 19:07 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Ooh, fett coolt, vi är släkt om ni gifter er !
"She's buying the stairway to heaven" 17 okt, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
Nja, vi bir ju inte släkt släkt, men du blir typ min svåger eller vad fan det heter XD
17 okt, 2011 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen