ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 sep, 2015 18:28 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 sep, 2015 18:30 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Nej... Det är inte fluffy... Det är... "Vad har du knivarna till? Jag mördar dig ändå bara på en sekund." Säger den släpiga rösten, som jag hörde tidigare. Det var personen som mördande min bror. Plötsligt verkar tiden gå i slowmotion. Jag ser en kniv, som snurrar emot mig. ska jag dö, och vara med min familj? tänker jag. Jag höjer armarna, redo för att möta döden. Men det går inte riktigt som jag tänkt. Någon puttar ner mig på marken. Go Fuck yourself you damn cereal 1 sep, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Jenn
Tillslut hade vi kommit in i biblioteket "Så vad gör vi nu?" frågade jag Gwen. 6 sep, 2015 09:56 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag såg mig omkring i biblioteket. Bokryggarna var dammig och en råtta kilade över golvet. "Vi letar." 6 sep, 2015 10:04 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag nickade och gick till en hylla. 6 sep, 2015 10:05 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- “Va?” Frågade jag. “Fluffy?” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 6 sep, 2015 11:45 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag började genomsöka biblioteket. 6 sep, 2015 11:45 |
|
Kaylin
Elev |
((Jag tänkte att någon av er skulle putta undan mig... HALÅÅ??))
Go Fuck yourself you damn cereal 9 sep, 2015 20:31 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 20:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen