PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 11:38
|
|
Borttagen
|
- Med vilket flyg ska vi åka? Frågade jag.
2 maj, 2014 11:39
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 11:40
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Nu?, undrade jag.
2 maj, 2014 11:41
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 11:42
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Då för vi det nu, sade jag.
2 maj, 2014 11:52
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Har du någon dator eller nåt?, sa jag
2 maj, 2014 11:53
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och tog min bärbara dator från en låda och öppnade den.
2 maj, 2014 11:55
|
|
Borttagen
|
Jag log och såg på Datorn.
2 maj, 2014 11:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick in på en sida där man kunde se flygen.
2 maj, 2014 11:58
|
Du får inte svara på den här tråden.