the witches
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the witches
|
Borttagen
|
" Det är bra " ljög Peter
16 feb, 2014 23:19
|
|
Borttagen
|
" Vad bra!, sa rose. Snart blev hon deppig igen
" Ikväll är det bal, mumlade hon.
16 feb, 2014 23:24
|
|
Borttagen
|
Peter kände hur det stack till i hjärtat
" Ledsen om jag gör dig besviken " sa Peter
16 feb, 2014 23:26
|
|
Borttagen
|
" Det är okej..det är ändå inte så kul med baler..,ljög rose
16 feb, 2014 23:30
|
|
Borttagen
|
Peter hörde att hon ljög men han sa inte så mycket mer då syster kom fram till dom.
16 feb, 2014 23:32
|
|
Borttagen
|
Rose tittade upp mot syster. Hon såg allvarlig ut.
16 feb, 2014 23:35
|
|
Borttagen
|
Peter suckade och försökte resa sig men det knackade
16 feb, 2014 23:37
|
|
Borttagen
|
Rose tittade upp mot syster.
" när kommer han bli bra?, frågade hon
16 feb, 2014 23:43
|
|
Borttagen
|
" Vet inte riktigt om han fortsätter röra sig kan det ta flera veckor " sa syster
16 feb, 2014 23:44
|
|
Borttagen
|
16 feb, 2014 23:47
|
Du får inte svara på den här tråden.