Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Åh så fager.....vad heter du, min vän?" Frågade han.
3 nov, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
3 nov, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
"Hon heter Sanna." Sa jag.
Han log.
"Vad hette din mamma, lille vän?"
3 nov, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
3 nov, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
Han tog tag i hennes handled, mycket hårdare än vad jag måste ha vågat och jag tittade ner i marken.
"Svara!" Väste han.
3 nov, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
"Marie"
Viskade jag.
Mina ögon tårades så hårt tog han.
3 nov, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
Han släppte nye taget om henne men ansiktet klövs av ett stort grin.
"Marie....du verkar vara rätta Sanna. Om du bara ville ge mig ditt halsband...."
3 nov, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
"Nej!"
Utropade jag innan jag han tänka efter och min hand slöts om det lilla guldhjärtat om min hals.
3 nov, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
"Okej. Då blir det..." Han tog ett hårdare grepp om henne och öppnade en av cellerna och kastade in henne innan han låste cellen och stoppade nyckeln i sin ficka.
Jag tittade ner i marken, vågade inte möta hennes blick.
3 nov, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
Deans chef försvann ut ur rummet.
"Dean?"
Viskade jag.
3 nov, 2013 20:28
|
Du får inte svara på den här tråden.