(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ja! Muttrar jag. Typiskt. Men jag tar Adrians hand och vi går in.
3 dec, 2013 23:34 |
|
evee
Elev |
Festen är redan ett kaos även om det bara pågått i en timme, glas och flaskor är omkull välta och även bord och stolar.
![]() ![]()
3 dec, 2013 23:36 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar elakt åt några som ligger däckade i en soffa.
3 dec, 2013 23:40 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
- Kom vi dansar, mindre risk att bli för full då!
3 dec, 2013 23:44 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag börjar dansa lite.
3 dec, 2013 23:46 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:48 |
|
Borttagen
|
Dansaaaaaar -.-
Jag dansar jättelänge, sen går jag för att hämta dricka... 4 dec, 2013 08:12 |
|
evee
Elev |
4 dec, 2013 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen