PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Ian såg med storta gröna ögon på henne. Han nickade sedan tvekande. "Jag tror det...". Nalel skrattade och kramade om honom. "Det har jag, det är din gudmor hjärtat".
11 okt, 2013 19:47 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det har inte varit människor här va?" sa hon frågande till Nalel, han verkade inte ha sett någon. Meira log lätt mot honom, "Får jag ara din gudmor?" frågade hon vänligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 19:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade. "Nej, inte på ett bra tag". Ian nickade sedan sakta. "Visst" sa han med sin barnaktiga röst och började gunga i Nalels famn. Hon räckte honom smörgåsen.
11 okt, 2013 19:52 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack, då kan du få rida på min häst sen." sa hon och såg sedan på Nalel. "Finns det någon bäck i närheten? Jag skulle gärna behöva bada." sa hon enkelt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 19:59 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ian tjöt förtjust till, en häst?!. Han hade aldrig fått röra en häst ens. Han fortsatte äta sin smörgås medan Nalel nickade igen. "Javisst, precis utanför byn, men annars har jag en balja med rent vatten, det är lite kallt bara".
11 okt, 2013 20:02 |
|
Vildvittra
Elev |
"Om du vill så, skulle uppskatta att slippa gå så långt." sa Meira som var trött. Äntligen var hon framme och hon var trött. Hon behövde ta igen sig efter alla år.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 20:09 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log. "Jag värmer det lite". Hon satte ner Ian på golvet då han var klar med smörgåsen och gick iväg till ett slags badrum och fixade med vattnet.
11 okt, 2013 20:12 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack." sa Meira och gäspade. Hon tog fram rena kläder ur packningen och kom sedan in i badrummet. Hon log mot Nalel, "Tack för allt och förlåt om jag tränger mig på." sa hon till sin vän.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 20:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel ställde sig upp från badkaret och log. "Du tränger dig inte på, jag har saknat dig". Hon gick mot dörren. "Det finns tvål och lakan att torka sig med" informerade hon innan hon gick ut.
11 okt, 2013 20:24 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack" sa hon än en gång och dolde en gäspning, nu var hon trött. Hon ville bli ren och sen sova, på något mjukt för ovanlighetens skull.
Meira klär av sig de smutsiga och slitna kläderna och kryper sedan i det varma vattnet med en suck av njutning. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen