(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Neferet cool :E)
31 okt, 2013 09:31 |
|
Queen Boo
Elev |
En kvinna. jag hör det på de lätta stegen
jag är jättecoolig älska mig plz 31 okt, 2013 09:33 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar.
31 okt, 2013 09:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ryser
fashion7 jag är jättecoolig älska mig plz 31 okt, 2013 18:18 |
|
Borttagen
|
Kan vi göra ett nytt rs? Känner inte att jag kan engagera mig tillräckligt i detta.
8 dec, 2013 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: visst.Kan vi göra ett nytt rs? Känner inte att jag kan engagera mig tillräckligt i detta. jag är jättecoolig älska mig plz 8 dec, 2013 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: OkSkrivet av Borttagen: visst. Kan vi göra ett nytt rs? Känner inte att jag kan engagera mig tillräckligt i detta. 8 dec, 2013 17:56 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Queen Boo: Ok Skrivet av Borttagen: visst. Kan vi göra ett nytt rs? Känner inte att jag kan engagera mig tillräckligt i detta. jag är jättecoolig älska mig plz 8 dec, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
Vad ska vi rolla då?
8 dec, 2013 20:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Vet inte. Vad tycker du?
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 06:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen