Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"visst,sa jag och log mitt finaste leende.
9 aug, 2013 11:24 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:28 |
|
Borttagen
|
"Jag vred på kranen och ställde mig under strålen,jag drog luke tätt intill mig.
9 aug, 2013 11:29 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:30 |
|
Borttagen
|
Jag njöt av den våta kyssen,jag lät min hand långsamt glida ner mot hans våta lem.jag smekte den passionerat.
9 aug, 2013 11:32 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:34 |
|
Borttagen
|
Jag fyllde handflatan med duschtvål och smorde in Lukes sexiga kropp.
9 aug, 2013 11:35 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Det brände till i Lukes hud när Lilja rösde honom. All längtan strömmade inom honom. Han avbröt Liljas insmörjande och tog lite dushtvål. Han började smörja in henne.
9 aug, 2013 11:40 |
|
Borttagen
|
Jag stönade svagt när han rörde vid mig. Hans beröringar var så underbara. Jag kände mig varm i hela kroppen.
Jag fick syn på att han hade stånd 9 aug, 2013 11:41 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen