(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Ja jag är bra vän med dom sa Albin och kände som de skulle förhöra honom
22 jun, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
då så släng honom i fängelset igen sa ledaren
22 jun, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
Albin blev insläng i fängelhålan igen
22 jun, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
" De ville fråga mig en sak sa Albin
22 jun, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Albin berätade vad som hände där uppe
22 jun, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
säg inte sanningen till dom sa Flickan allvarligt
22 jun, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
" ska inte göra det mer sa Albin
22 jun, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 22:39
|
Du får inte svara på den här tråden.