ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
En Ravenclaw, den ska jag har. En Slytherin, som jan ska ha, och typ fyra Gryffindor. Så tyvär finns det nog bara Gryffindor kvar
Har funderat på om vi kanske kunde åka och bada elr nåt...för det kommer att bli riktigt varmt att vara på stan hela dan.. 2 jul, 2011 11:07 |
|
Knizzlare
Elev |
2 jul, 2011 11:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Mmm, min mamma vill gärna gå på bion också, men jag sa att hon inte fick gå med oss. Men om hon går samma dag så kanske hon kan sjutsa oss nånstans
2 jul, 2011 11:15 |
|
Knizzlare
Elev |
2 jul, 2011 11:21 |
|
Pixie
Elev |
2 jul, 2011 20:44 |
|
Knizzlare
Elev |
2 jul, 2011 20:46 |
|
Katla
Elev |
Och jag kan inte simma alls.
♏︎ 2 jul, 2011 20:55 |
|
EMELESEL
Elev |
Altså, vi kan ju åka till kumlabadet. Det är några olika bassänger, hopptorn och rutchelkanor, verkar det ok?
3 jul, 2011 10:27 |
|
Knizzlare
Elev |
3 jul, 2011 12:40 |
|
Katla
Elev |
Jag vet inte jag, eftersom jag inte kan simma ALLS.
Skrivet av EMELESEL: 23 Juli. Vi tänkte kl 12.00 om det passar alla? Hur länge håller det på? För vi MÅSTE åka hem klockan 17.00... ♏︎ 3 jul, 2011 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen