Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ebkati: Skrivet av hyperion: Skrivet av ebkati: Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. Fattar ingenting av det där med att folk hatar Chris, men när sa han så? Jadu, nyss antar jag? Haha, venne vart han sa det, men vet att han har sagt det så.. Haha, jo det förstod jag nästan. Okej att jag också skulle hata ifall det inte var mer Klaine, men förstår inte varför man hatar Chris för det. I know... men vissa människor tänker ju inte längre än näsan räcker : ) ![]()
17 jan, 2012 21:47 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
17 jan, 2012 21:48 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Jag ska gå upp inatt och kolla på det nya avsnittet OH YEAH /fangirl /kommer vara död imorgon osv När kommer det nya avsnittet så man kan se det i Sverige på internet? Funderar på att gå upp då, men vore ju bra om man visste tiden http://remuslupiin.tumblr.com/ 17 jan, 2012 21:50 |
|
hyperion
Elev |
Här är det Chris nämner det:
http://www.thetvaddict.com/2012/01/17/is-graduation-the-beginning-of-the-end-for-kurt-and-blaine-glee-star-chris-colfer-offers-his-take/ "I think that they’re going to maybe separate eventually. But I mean I say that and I get a lump in my throat because I think people are going to kill me for even mentioning that." Om skådespelaren faktiskt är rädd för vad fandomen kommer tycka och göra så bevisar det fan att Klainers är en aningen psykopatiska ibland.. ![]()
17 jan, 2012 22:01 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av hyperion: Här är det Chris nämner det: http://www.thetvaddict.com/2012/01/17/is-graduation-the-beginning-of-the-end-for-kurt-and-blaine-glee-star-chris-colfer-offers-his-take/ "I think that they’re going to maybe separate eventually. But I mean I say that and I get a lump in my throat because I think people are going to kill me for even mentioning that." Om skådespelaren faktiskt är rädd för vad fandomen kommer tycka och göra så bevisar det fan att Klainers är en aningen psykopatiska ibland.. tack du! läste någonstans att Chris sa att Sebastian skulle kunna vara anledningen till ett slut mellan Kurt och Blaine. Då skulle jag seriöst hata Sebastian, men inte Chris?! Åh, vill bara gråta över hur människor kan vara så dumma att de inte fattar någonting. http://remuslupiin.tumblr.com/ 17 jan, 2012 22:11 |
|
hyperion
Elev |
Skulle bli överlycklig haha ♥ Fast som det ser ut nu så ska Sebastian ska ha tappat intresset för Blaine, åtminstone till säsong fyra. Vilket antagligen innebär att det inte blir något mellan de två såå.
![]()
17 jan, 2012 22:14 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Glee går i repris på fyran måndag-torsdag 17.00-18.00 nu
Jag har aldrig sett det innan, men fick för mig att jag skulle se det nu när det gick i repris. Det har gått två avsnitt och jag är redan helt fast :3 Fast jag blev jättebesviken när mina kompisar sa att Darren Criss inte var med i första säsongen. Nu måste jag se jättemycket innan han är med
17 jan, 2012 22:19 |
|
hyperion
Elev |
^ Darrens Criss karaktär är en skitstövel och drottningen av dubbelmoral. Du missar inget särskilt. Nej, okej, ska inte vara sådan, men hans karaktär är så dåligt skriven från början för Blaine skulle bara vara med i 3 avsnitt, men sedan förlängdes det och blabla och han har ingen riktig story och är så oarbetad och uuugh allmänt dålig. Och sen gillar jag inte den lilla personlighet han har överhuvudtaget.
![]()
17 jan, 2012 22:22 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av hyperion: Haha, okej. Men jag blev typ ^ Darrens Criss karaktär är en skitstövel och drottningen av dubbelmoral. Du missar inget särskilt. Nej, okej, ska inte vara sådan, men hans karaktär är så dåligt skriven från början för Blaine skulle bara vara med i 3 avsnitt, men sedan förlängdes det och blabla och han har ingen riktig story och är så oarbetad och uuugh allmänt dålig. Och sen gillar jag inte den lilla personlighet han har överhuvudtaget. "OMG! OMG! Harry Potter från AVPM är med i Glee! Måste se Glee nu!" När min kusin berättade att Darren Criss var med där
17 jan, 2012 22:48 |
|
EmahS
Elev |
18 jan, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen