GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hihi, aah
8 aug, 2012 22:10 |
|
Allizonzki
Elev |
KAN NÅGON HJÄLPA MIG?
Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥
8 aug, 2012 22:18 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Oj, kom just på att du skickade ett meddellande till mig som jag glömde att svara på. Förlåt! ♥ ;; ![]()
8 aug, 2012 22:22 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Oj, kom just på att du skickade ett meddellande till mig som jag glömde att svara på. Förlåt! ♥ Det är lugnt, men du kanske kan svara nu så vore det väldigt snällt ♥
8 aug, 2012 22:22 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Skriv [img][/img*] fast utan stjärnan och klistra in länken mellan de 2 ][ i mitten "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 8 aug, 2012 22:25 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Oj, kom just på att du skickade ett meddellande till mig som jag glömde att svara på. Förlåt! ♥ Det är lugnt, men du kanske kan svara nu så vore det väldigt snällt ♥ Såg att du fick svar ;; ![]()
8 aug, 2012 22:27 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Ginny02: Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Skriv [img][/img*] fast utan stjärnan och klistra in länken mellan de 2 ][ i mitten Å, tack!!
8 aug, 2012 22:29 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Ginny02: Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Skriv [img][/img*] fast utan stjärnan och klistra in länken mellan de 2 ][ i mitten Å, tack!! No problem "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 8 aug, 2012 22:37 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Ginny02: Skrivet av Allizonzki: Skrivet av Ginny02: Skrivet av Allizonzki: KAN NÅGON HJÄLPA MIG? Nu kommer jag låta som världens mest korkade person, jag ÄR väldigt teknisk egentligen, men just nu står det still i huvudet på mig.. x) Jag har valt en av 'Love between the houses' logorna, men jag fattar inte riktigt hur jag ska få in den i min signatur.. Hjälp, tack! Citera detta inlägg eller skicka ugglepost om du kan hjälpa mig. Tack på förhand! ♥ Skriv [img][/img*] fast utan stjärnan och klistra in länken mellan de 2 ][ i mitten Å, tack!! No problem
8 aug, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Kan ni tipsa om en bra fanfic på fanfiction.net?
8 aug, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen