Maffian ala Harry Potter
Forum > Quidditchplanen > Maffian ala Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 19:22 |
|
Twix
Elev |
Jag skulle vilja vara med om det blir en till omgång :3
14 maj, 2012 19:23 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av AlexZz: Jag skulle vlja skriva om ngns död o.o verkar j*kligt coolt... Skapa ett Maffia! Amnäler mig lätt! 14 maj, 2012 19:23 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag måste säga att jag älskar namnet allsmäktig xD haha och jag är helt oskyldig *host* Okej, Allsmäktige Cara du är knappast oskyldig XD *tvinga i dig sanningsserum* ^ Bra idé... men jag orkar inte... XD . .
14 maj, 2012 19:23 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag måste säga att jag älskar namnet allsmäktig xD haha och jag är helt oskyldig *host* Du borde börja kräva att de skriver: Du Allsmäktige Vi har bestämt oss för att döda '''''''''' // Dödsätarna. 14 maj, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Jag kmr få göra det, för jag har skapat en egen. MOAHAHAHAHAHAHAHA!!!!Jag skulle vlja skriva om ngns död o.o verkar j*kligt coolt... 14 maj, 2012 19:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Cara Riddle: Jag måste säga att jag älskar namnet allsmäktig xD haha och jag är helt oskyldig *host* Okej, Allsmäktige Cara du är knappast oskyldig XD *tvinga i dig sanningsserum* Klart jag är oskyldig!! Varför skulle jag inte vara det Celest Gaunt oja det skall jag verkligen göra xD ![]()
14 maj, 2012 19:25 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Cara Riddle: Jag måste säga att jag älskar namnet allsmäktig xD haha och jag är helt oskyldig *host* Okej, Allsmäktige Cara du är knappast oskyldig XD *tvinga i dig sanningsserum* Klart jag är oskyldig!! Varför skulle jag inte vara det Celest Gaunt oja det skall jag verkligen göra xD Det blir mer inlevelse! 14 maj, 2012 19:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 maj, 2012 19:28 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av AlexZz: Haha du var riktigt duktig Alex xD hahaKlart ni hade! Fattar inte att ni inte listade ut det innan Seriöst! Hur många som dog, dog inte efter att de röstat på mig eller att jag röstat på dem och de inte dött? XD ^_^ I MADE IT TO FREAKING TOP 3! Så nu undrar jag om nån är intresserad av en tredje omgång?? :p Jag är med igen, vill inte bli dödad först igen!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
14 maj, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen