Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
Forum > Quidditchplanen > Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
14 feb, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
14 feb, 2012 16:58 |
|
Rut Luna
Elev |
Vart är tyri?
Jag är faktiskt död. 14 feb, 2012 16:59 |
|
ol!v!a
Elev |
jag tar i allafall den med jordgubbssmak!!
14 feb, 2012 16:59 |
|
vevve_puff
Elev |
jag dansar inte med någon
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 14 feb, 2012 16:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: ska vi slå ihop oss och bli kvällens kameramän/kvinnor/whatever och dokumentera det sen? ... oj. vänta. det ringer. jag måste ta detta, kommer strax. *lämnar rummet och tar emot ett telefonsamtal* JA DET GÖR VI! Har ni filmat mig? :O Såklart vi har ![]() ![]()
14 feb, 2012 17:00 |
|
mrfufnek
Elev |
Honungsölen är riktig farlig! I'm so drunk so I can't see the difference by fishes and humans!
![]() Och ni andra: Grab a butterbeer! ![]() HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 14 feb, 2012 17:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: ja, självklart Skrivet av scarhead: .... guys. jag fick nyss FYRA telefonsamtal, varav tre alldeles för en minut sen. jag har en nyhet! THE GLEE CAST. PARAMORE. 1D OCH.... THE HARRY POTTER CAST KOMMER STRAX! OMG FREAKIN' AWESOME! Du och jag får uppdatera vad som händer med dem och alla Starkids under kvällen hör ni det?! 14 feb, 2012 17:00 |
|
Fang
Elev |
*Hittar ostbollar och "dricker" direkt från paket*
14 feb, 2012 17:00 |
|
ol!v!a
Elev |
du dansar ju med oss!!
14 feb, 2012 17:00 |
Forum > Quidditchplanen > Alla hjärtans dag på Mugglis - hitta din “valentine”!
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen