Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du är så himla bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE THIS FANFICTION! Men jag kan bara inte fatta att den är slut, vad ska jag läsa då????? Ja just det, du har ju en till f-f, den kan jag läsa!!!!!! Jag kommer nog lägga allt mitt krut på den efter att jag skrivit epilogen till denna Sorgligt egentligen :'( Jag älskade att skriva på denna....
21 apr, 2012 11:37 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Skrivet av Borttagen: Du är så himla bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE THIS FANFICTION! Men jag kan bara inte fatta att den är slut, vad ska jag läsa då????? Ja just det, du har ju en till f-f, den kan jag läsa!!!!!! Jag kommer nog lägga allt mitt krut på den efter att jag skrivit epilogen till denna Sorgligt egentligen :'( Jag älskade att skriva på denna.... Och vi älskade att läsa den♥ AlexZz and I are friends 4 ever <3
21 apr, 2012 11:38 |
|
Måntass
Elev |
21 apr, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
Är den slut? Neeej!!Jag älskar ju den!
21 apr, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: är den slut nu? ja men snällllla jag ber om någonting mer. Hon sa ju att det kommer en epilog ännu. Men alltså, så sjukt bra! Jag fattar inte hur jag har klarat av att läsa denna ff utan att komentera? Iallafall - du skriver jättebra! =' D 22 apr, 2012 08:18 |
|
lynz
Elev |
22 apr, 2012 13:41 |
|
Alicia
Elev |
Så synd att det är slut. Den här fanfictionen fastnade jag verkligen för. Du skriver verkligen otroligt bra
22 apr, 2012 20:54 |
|
96hpevanescence
Elev |
23 apr, 2012 20:12 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Jag vet en sak. Epilogen kommer bli lång! Bara så ni vet! Men jag tror inte ni blir besvikna! Jaa! Långt! ♥ . .
23 apr, 2012 20:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Jag vet en sak. Epilogen kommer bli lång! Bara så ni vet! Men jag tror inte ni blir besvikna! ![]() And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 apr, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen