Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av JosefinFini: ^Se vad? *trög*... ditt rum eller har du kanske inte klar med ditt rum? förlåt om det är jag som är trög... haha då fattar jag ![]()
5 mar, 2012 18:09 |
|
Rawenclaw98
Elev |
^ okej
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
5 mar, 2012 18:26 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Kommer inte på någonting för tillfället, men jag ska fundera på det
Winter is coming... 5 mar, 2012 18:49 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Har flyttat in sekretären i mitt rum nu! -Alla filmer -De fem första böckerna -FBAWTFT -QTTA -TTOBTB -En drakologibok -DH part 2 på DS -En mimbulus mibletonia (står redan där) -En hufflepuff halsduk -En hufflepuff mössa -En OoP-SL-kort-sak Hemmagjorda saker -Några trollstavar -En "fin" magnestisk labyrint (med inspiration från GoF) -En pygmépuff -Miniatyrer i cernitlera -Bertie Bott's Every Flavour Beans -Trolldrycker -Marodörkarta -Spectrespecs -En gyllene kvick -Fem tavlor -Lite bilder En happycow Tycker mycket om att pyssla saker, så om ni kommer på något jag kan göra själv får ni gärna säga till Den där drakologiboken är charmig! Jag ska kke köpa den av min kusin ![]()
5 mar, 2012 19:25 |
|
Tonkss
Elev |
Jag har en hylla i mitt rum där jag har alla böckerna på svenska, och på engelska. Bredvid böckerna på hyllan står lådan man får de engelska böckerna i och i den har jag några HP saker som jag inte orkar ha framme. Jag har två tdhp1 affischer uppe (två likadana dock menmen) och så ligger min Hermionestav på mitt skrivbord.
5 mar, 2012 20:23 |
|
Cailine
Elev |
4 trollstavar, McGonagall's, Draco's, Narcissa's och The Elder Wand.
The time turner Tom Riddle's diary Hermione filmbox Salazar Slytherin's locket Hogwarts Express skylten Alla filmer Alla böcker på svenska Alla böcker på engelska ![]() ![]()
5 mar, 2012 20:58 |
|
JosefinFini
Elev |
5 mar, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag ska göra om allt imorgon, nu har jag äntligen städat på rummet så nu går det att se var allt ligger
5 mar, 2012 22:20 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Roligt!
Winter is coming... 6 mar, 2012 09:22 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska göra om allt imorgon, nu har jag äntligen städat på rummet så nu går det att se var allt ligger Kul! ![]()
6 mar, 2012 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen