myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Matizze: Skrivet av Matizze: Men öppna registreringen då!! *suttit uppe och vaktat sedan klockan 8...* Ska du också komma in idag? Visst kan jag adda dig, jag måste bara förstå hur man gör först och eftersom jag är så seg på att förstå nya grejer så kan det ta ett tag :3 Haha, okej. Skicka en uggla om det verkligen inte går! Åh, tack! Jag ska komma ihåg det om jag håller på att få ett utbrott över sidan någon gång ^w^ Är det bara jag eller har citatsystemet blivit lite knäppt? :O Bara så du vet heter jag Lills där! Joa, jag vet inte vad det är för fel! Liten fråga bara, finns det inget forum? O_o ![]()
17 mar, 2012 10:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-17 kl. 12:20
|
|
Emme Lestrange
Elev |
Hm. Måste komma på ett bra nickname redan nu, vill vara förberedd xD Antar att alla roliga redan är tagna D:
17 mar, 2012 11:00 |
|
Solkatten
Elev |
You still need to activate your account. Please check [my mail] for your activation link or registering using another email address.
Men varför får jag inget!?!? Jag kommer säkert inte kunna bli medlem förrän i juni eller något .__. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 mar, 2012 12:56 |
|
kya
Elev |
^
På registrerings sidan så säger dom ju så här: If you're having trouble accessing your beta account, we have set up a specific email address that our volunteer staff will be keeping an eye on for the day. Please email us FROM your beta email address and explain in detail with your problem so that we can help you quickly. Do NOT email us asking for beta access if you didn't pass the test. We are not giving away beta access. This email is only for those who need help getting into their accounts. [email protected] Har du provat att maila till den adressen? ![]() ![]()
17 mar, 2012 14:42 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Solkatten: You still need to activate your account. Please check [my mail] for your activation link or registering using another email address. Men varför får jag inget!?!? Jag kommer säkert inte kunna bli medlem förrän i juni eller något .__. Har du säkert kollat att det inte hamnat bland skräpposten? Det gjorde de hos mig! Och jag visste inte att jag fått något! ![]()
17 mar, 2012 14:44 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 15:04 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Hm. Måste komma på ett bra nickname redan nu, vill vara förberedd xD Antar att alla roliga redan är tagna D: Haha, jag har samma problem... Antar att det kommer bli Matizze där också, men det är så tråkigt! D: ![]()
17 mar, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Åh, jag älskar mina dorm mates, dem är fantastiska! ♥ Snaka om att MyHogwarts verkligen kommer att sammanföra Potterheads över hela världen och få dem att bli vänner!
17 mar, 2012 15:13 |
|
kya
Elev |
17 mar, 2012 15:16 |
|
Lills
Elev |
Beror på vilken dag man kom in. Om man kom in första eller andra dagen är det öppet! ^^ Vet någon hur man kommer till Hogwarts bibban? c: ![]()
17 mar, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen