Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PM)Jag hatar din blotta existens

Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens

1 2 3 ... 91 92 93 ... 127 128 129
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja... Det....Det var fint.

25 mar, 2012 18:21

Mugglisvilma
Elev

Avatar


Nää, han kan ju inte dö!

Go Hufflepuff!

25 mar, 2012 18:32

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Jag kommer förmodligen bli mördad nu men jag tycker det var bra att Didier dog, inte för att jag inte gillar honom utan för att jag HATAR lyckliga slut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

25 mar, 2012 18:49

Borttagen

Avatar


Bra!
Meeer!

25 mar, 2012 18:53

Lokix
Elev

Avatar


Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig.

Todeledo

25 mar, 2012 19:08

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Jag kommer förmodligen bli mördad nu men jag tycker det var bra att Didier dog, inte för att jag inte gillar honom utan för att jag HATAR lyckliga slut.

Ny punkt på schemat: Antingen tortyr, SAGOSTUNDning, eller både och av vår mordiska sekreterare.
(jag röstar för SAGOSTUNDNING, det är nog både effektivast och snällast. Vi vill inte ha inbördeskrig i organisationen)

Skrivet av Lokix:
Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig.

Jag lovar, vi ska inte mörda Matizze.
Eftersom hon är så awsome, så slipper hon undan.

25 mar, 2012 19:25

Ginny4ever
Elev

Avatar


Skrivet av Lokix:
Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig.
don't worry, ingen mördar [user]Matizze[user] då får vi ju inget mer!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

25 mar, 2012 19:34

Vipratten
Elev

Avatar


Nej men vänta nu. Dödade du nyss Didier? Säg nej tack. Annars kan du lika gärna gå tillbaka och skriva om och skriva rätt. Så det så.

När Matizze väl har skrivit om kapitlet på rätt sätt, OLA, så är jag helt och hållet med på SAGOSTUNDen om alkohol.

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

25 mar, 2012 20:50

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


^Vad skönt att du är med på det.
Det blir svårt med SAGOSTUND annars...
Men om nu inte Matizze tänker ändra, så återupplivar vi väl honom när det tar slut?

25 mar, 2012 20:53

Vipratten
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
^Vad skönt att du är med på det.
Det blir svårt med SAGOSTUND annars...
Men om nu inte Matizze tänker ändra, så återupplivar vi väl honom när det tar slut?

Självklart!

Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F4v0ks0.gif

26 mar, 2012 00:14

1 2 3 ... 91 92 93 ... 127 128 129

Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens

Du får inte svara på den här tråden.