(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja... Det....Det var fint.
25 mar, 2012 18:21 |
|
Mugglisvilma
Elev |
Nää, han kan ju inte dö!
Go Hufflepuff! 25 mar, 2012 18:32 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Jag kommer förmodligen bli mördad nu men jag tycker det var bra att Didier dog, inte för att jag inte gillar honom utan för att jag HATAR lyckliga slut.
25 mar, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Bra!
Meeer! 25 mar, 2012 18:53 |
|
Lokix
Elev |
Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig.
Todeledo 25 mar, 2012 19:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Jag kommer förmodligen bli mördad nu men jag tycker det var bra att Didier dog, inte för att jag inte gillar honom utan för att jag HATAR lyckliga slut. Ny punkt på schemat: Antingen tortyr, SAGOSTUNDning, eller både och av vår mordiska sekreterare. (jag röstar för SAGOSTUNDNING, det är nog både effektivast och snällast. Vi vill inte ha inbördeskrig i organisationen) Skrivet av Lokix: Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig. Jag lovar, vi ska inte mörda Matizze. Eftersom hon är så awsome, så slipper hon undan. 25 mar, 2012 19:25 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Lokix: don't worry, ingen mördar [user]Matizze[user] då får vi ju inget mer!Jag gillar inte riktigt den här mördar grejen som dom flesta pratar om, det blir lite tråkig stämning när alla pratar om å mörda någon, det var ju figurerna i berättelsen först men sen blev det lite att man skulle mörda Matizze. Jag vet att det är på skoj men det blir lite konstig stämning enligt mig. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 mar, 2012 19:34 |
|
Vipratten
Elev |
Nej men vänta nu. Dödade du nyss Didier? Säg nej tack. Annars kan du lika gärna gå tillbaka och skriva om och skriva rätt. Så det så.
När Matizze väl har skrivit om kapitlet på rätt sätt, OLA, så är jag helt och hållet med på SAGOSTUNDen om alkohol. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
25 mar, 2012 20:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Vad skönt att du är med på det.
Det blir svårt med SAGOSTUND annars... Men om nu inte Matizze tänker ändra, så återupplivar vi väl honom när det tar slut? 25 mar, 2012 20:53 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: ^Vad skönt att du är med på det. Det blir svårt med SAGOSTUND annars... Men om nu inte Matizze tänker ändra, så återupplivar vi väl honom när det tar slut? Självklart! Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
26 mar, 2012 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen