One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
I have come to terms med att jag inte lär få se dem nästa år om de inte skulle släppa en extra konsert i Sverige eller Norge, so yeah. Alla ni som ska dit får skrika extra mycket åt mig ♥
![]()
9 dec, 2012 19:37 |
|
_SanD_
Elev |
Skulle man inte kunnaha en 1D-träff innan konserten? (Bara en randomtanke, vet inte ens om det skulle kunna gå för mig XD)
9 dec, 2012 21:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 9 kl. 21:12
|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skulle man inte kunnaha en "mugglisträff" innan konserten? (Bara en randomtanke, vet inte ens om det skulle kunna gå för mig XD) En 1Dträff!
9 dec, 2012 21:04 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av _SanD_: Skulle man inte kunnaha en "mugglisträff" innan konserten? (Bara en randomtanke, vet inte ens om det skulle kunna gå för mig XD) En 1Dträff! Yaay! *ändrar första inlägget*
9 dec, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
10 dec, 2012 15:32 |
|
Conflate
Elev |
min vän var i new york på lördagen. där gick hon in i 1D-butiken, och vilka är det som kommer in, exakt, our boys!
så kommer hon till skolan och berättar om när de kramade henne, och ur hon rörde i harrys hår och GAAAH Spoiler: Tryck här för att visa!
10 dec, 2012 16:14 |
|
superman
Elev |
Skrivet av hyperion: Åh I have come to terms med att jag inte lär få se dem nästa år om de inte skulle släppa en extra konsert i Sverige eller Norge, so yeah. Alla ni som ska dit får skrika extra mycket åt mig ♥ 10 dec, 2012 17:05 |
|
Celebikai
Elev |
10 dec, 2012 17:13 |
|
_SanD_
Elev |
10 dec, 2012 18:07 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av hyperion: Åh I have come to terms med att jag inte lär få se dem nästa år om de inte skulle släppa en extra konsert i Sverige eller Norge, so yeah. Alla ni som ska dit får skrika extra mycket åt mig ♥ Nejmen jag har hittat biljetter osv, men de kostar antingen multum, eller så finns det aldrig två bredvid varandra (och resa till stockholm själv är ingen bra deal när jag inte ens är 18 och kan bo på något vandrarhem or anything) och massa grejer som spelar in och bara nä... But it's okay. ![]()
10 dec, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen