Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
themarauder: tycker att det är helt fantastiskt med all tid, engagemang och möda du lägger ned på att forummedlemmar ska ha roligt. Klassrummet är en så sjukt rolig idé, men det är också så galet mycket jobb. Du sitter nästan fem timmar om dagen och kommer på hundratals frågor - så sjukt imponerande. Hade jag kunnat ge dig 100 elevhemspoäng hade jag gjort det utan att blinka först!
10 apr, 2017 11:33 |
|
Borttagen
|
themarauder
För all tid du lägger ner på mugglis varje dag helt frivilligt och din fantastiska idé med klassrummet (fattar fortfarande inte hur du lyckas komma på alla grymma frågor) och att du tog dig tid att svara på alla mina frågor till intervjuen! 10 apr, 2017 11:40 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: *skakar hand*Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! DET ÄR VÄL INTE JAG HELLER FAST DU HAR ÄNDÅ ETT COOLT GEVÄR!!!!! OK DÅ, DEAL, MEN BARA OM JAG FÅR LÅTS MITT HÅR VÄXA UT DEAL! VISST DET FÅR DU!!!! Diskussion avslutad 10 apr, 2017 11:47 |
|
themarauder
Lärare |
10 apr, 2017 12:06 |
|
emma_grangergood
Elev |
10 apr, 2017 17:51 |
|
Lollo16
Elev |
11 apr, 2017 14:04 |
|
Arivle
Elev |
Kallamina, Merlin's beard, Nordanhym, Evreka, Iblis, Azâzêl, Georgetown, Dashie97, Aydane, Tonks/Luna, Minna480 och Valmo för att ni är fantastiska duellpartners! ♥
11 apr, 2017 21:38
Detta inlägg ändrades senast 2017-04-11 kl. 23:12
|
|
MerlinsBeard
Elev |
11 apr, 2017 21:56 |
|
Nordanhym
Elev |
12 apr, 2017 11:28 |
|
Ida_Cho
Elev |
Ebba_Hermione för att hon alltid finns där♥
ViBbKoNtRoLl 12 apr, 2017 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen