Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa 9 apr, 2017 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! 9 apr, 2017 20:28 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! 9 apr, 2017 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! 9 apr, 2017 22:04 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? 10 apr, 2017 07:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! 10 apr, 2017 10:53 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! DET ÄR VÄL INTE JAG HELLER 10 apr, 2017 10:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! DET ÄR VÄL INTE JAG HELLER FAST DU HAR ÄNDÅ ETT COOLT GEVÄR!!!!! 10 apr, 2017 10:59 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! DET ÄR VÄL INTE JAG HELLER FAST DU HAR ÄNDÅ ETT COOLT GEVÄR!!!!! OK DÅ, DEAL, MEN BARA OM JAG FÅR LÅTS MITT HÅR VÄXA UT 10 apr, 2017 11:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aurya: Tjena för att vi kan ha intressanta diskussioner om filmer och Annie Lupin för att hen visade mig en tartyawsome låt idag Dagens kramar går till dig med! Du vet vi två är de där med pistolerna samtidigt som låten är på Hell yes Vi skulle se supercoola ut Aa NEJ DET ÄR JAG! DET ÄR SÅ JAG! DU ÄR FLINTISEN! HAN HAR ETT GEVÄR!!! MEN ÄR DET INTE DU SOM SKA FÖRESTÄLLA JÄGARE??! DET HAR VÄL GEVÄR IBLAND?????? FLINTISEN ÄR EN JÄGARE MEN EN SOM HAR GEVÄR! JAG ÄR INGEN SÅN JÄGARE!!!!!! DET ÄR VÄL INTE JAG HELLER FAST DU HAR ÄNDÅ ETT COOLT GEVÄR!!!!! OK DÅ, DEAL, MEN BARA OM JAG FÅR LÅTS MITT HÅR VÄXA UT DEAL! VISST DET FÅR DU!!!! 10 apr, 2017 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen