@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Imorgon börjar jag en halvtimme senare, går en timme i skolan och sedan ska jag se på bio med klassen! ♥
6 dec, 2012 20:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Imorgon börjar jag en halvtimme senare, går en timme i skolan och sedan ska jag se på bio med klassen! ♥ Vilken film? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2012 20:39 |
|
erik potter123
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Imorgon börjar jag en halvtimme senare, går en timme i skolan och sedan ska jag se på bio med klassen! ♥ oj vad skönt varför Spoiler:
Tryck här för att visa! 6 dec, 2012 20:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Imorgon börjar jag en halvtimme senare, går en timme i skolan och sedan ska jag se på bio med klassen! ♥ Vilken film? Palme.... Skrivet av erik potter123: Skrivet av The Noble Lion: Imorgon börjar jag en halvtimme senare, går en timme i skolan och sedan ska jag se på bio med klassen! ♥ oj vad skönt varför HAhaha jag vet faktiskt inte, men jag antar att filmen passar in med det temat vi håller på med nu
6 dec, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Vad åt jag senast?
- Karpalo-rågbröd med smör och ost. Vad drack jag senast? - Mjölk. Valio PLUS fettfri mjölk. Vad sa jag senast? - "Dethär är skittråkigt. Kan jag gå nu, eller hör det liksom till om man är finsk medborgare att titta på då presidenten dansar vals på självständighetsfesten?" Vad tänkte jag senast? - På att de har börjat trycka snöflingor på mjölkpaketen. Vad använde jag senast för smiley? - Vad kommenterade jag senast? - I dont remember... Vad ville jag kommentera senast, men lät bli? - Någon hade skrivit något i stil med att "DEnhär turken på yougurtburken är så snygg!" ( ), men det är egentligen en grek jag jag fått reda på. Vad lyssnade jag på senast? - Warning Sign av Coldplay 6 dec, 2012 20:42 |
|
M4L13
Elev |
6 dec, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Förstår inte hur jag inte kan fatta tyskan?
Något tyskaproffs som är duktig på den fullkomligt underbara tyska grammatiken? 6 dec, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller. Vi har ett musik-prov där man ska kunna massor om typ alla världens instrument 6 dec, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Did you hear about the Italian chef that died? He pasta way. We cannoli do so much His legacy will become a pizza history. Here today, gone tomato How sad that he ran out of thyme. Sending olive my prayers to the family. His wife is really upset. Cheese still not over it. You never sausage a tragic thing "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!" Aw, tar det som en mental tumme upp istället c: 6 dec, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Did you hear about the Italian chef that died? He pasta way. We cannoli do so much His legacy will become a pizza history. Here today, gone tomato How sad that he ran out of thyme. Sending olive my prayers to the family. His wife is really upset. Cheese still not over it. You never sausage a tragic thing "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!" Aw, tar det som en mental tumme upp istället c: me like! 6 dec, 2012 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen