@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska jag? Ne. Jo. Nä. Ja. Nej. Joh.
VET INTEEEE 6 dec, 2012 19:48 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: @M4L13 FÖR DU ÄR KÄR OCH FÖRTVIVLAD ATT HAN FLÖRTAS MED ANDRA nejmen vet hur det känns TYP taylor bitch åh tack så mycket för att du förstår alice nu vill du förklara varför du tror jag blev så ledsen?
6 dec, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag är tröööööött
6 dec, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2012 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av jedward lover <3: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: FÖRLÅT MEN VAD ÄR DET DÄR?Wtf. xD Vill ni veta texten till låten? Spoiler: Tryck här för att visa! Yup. o.o De var med i junor eurovision och jag tror att de vann men är inte säker Japp, det gjorde de. Förstår inte hur. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2012 19:57 |
|
jedward lover <3
Elev |
Nä inte jag heller med de är roliga i alla fall ^^
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 6 dec, 2012 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2012 20:00 |
|
Pixie
Elev |
seriöst jag blandar ihop ke$ha låtar med one direction låtar
jag har inte tagit av jackan än jag trodde tardis var en hund JAG ÄR TRÖTT
6 dec, 2012 20:01 |
|
Solkatten
Elev |
IT'S FRIDAY TOMORROW!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2012 20:03 |
|
M4L13
Elev |
jag är ett surt pmsbarn som hatar allt och är jätteledsen och känner mig aslurade och det är inte kul
6 dec, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen