@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Jag hatar snöööööö. Eller jag gillar snö när man åker pulka eller är inomhus men när man går med snö upp till knäna, igensnöade glasögon, vet inte om det man har i väskan har klarat sig eller inte och har tio minuter på sig att gå ca. en kilometer, nä då är det inte kul. Inte när man väntar i en halvtimme på en buss i snön heller.. Jag hatar även Tulpankungen.se som har så usla lådor. Snödränkta amaryllisar.. ♥ So i hate snow. SNOW SNOW SNOW fuck snow. Det var kul i en dag, sedan var det inte kul mer. Särskilt inte att gå en kilometer hem i uppförsbacke i snö med väska och gympapåse och wääh. 6 dec, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Why Tove, why? Jag blir faktiskt ledsen, även om jag inte gråter... D:
6 dec, 2012 19:40 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Jag hatar snöööööö. Eller jag gillar snö när man åker pulka eller är inomhus men när man går med snö upp till knäna, igensnöade glasögon, vet inte om det man har i väskan har klarat sig eller inte och har tio minuter på sig att gå ca. en kilometer, nä då är det inte kul. Inte när man väntar i en halvtimme på en buss i snön heller.. Jag hatar även Tulpankungen.se som har så usla lådor. Snödränkta amaryllisar.. ♥ So i hate snow. SNOW SNOW SNOW fuck snow. Det var kul i en dag, sedan var det inte kul mer. Särskilt inte att gå en kilometer hem i uppförsbacke i snö med väska och gympapåse och wääh. GOD i feel the pain. Det hände mig igår </3 Hate snow forever omg
6 dec, 2012 19:40 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: MEN KUL VÄNNER SOM INTE TAR EN SERIÖST NÄR MAN SÄGER ATT MAN BLIR JÄTTELEDSEN OCH SNART BÖRJAR GRÅTA STAY FUCKING AWAY FRÅN HONOM DÅ JAG HATAR ALLT. det var ju bara lite cola och så ehe aja malie ♥ ok nej det var det inte ïnte i min syn fan heller usch itihihihiih haha men asså vi bara hade kul
6 dec, 2012 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Jag hatar snöööööö. Eller jag gillar snö när man åker pulka eller är inomhus men när man går med snö upp till knäna, igensnöade glasögon, vet inte om det man har i väskan har klarat sig eller inte och har tio minuter på sig att gå ca. en kilometer, nä då är det inte kul. Inte när man väntar i en halvtimme på en buss i snön heller.. Jag hatar även Tulpankungen.se som har så usla lådor. Snödränkta amaryllisar.. ♥ So i hate snow. SNOW SNOW SNOW fuck snow. Det var kul i en dag, sedan var det inte kul mer. Särskilt inte att gå en kilometer hem i uppförsbacke i snö med väska och gympapåse och wääh. GOD i feel the pain. Det hände mig igår </3 Hate snow forever omg sa jag att jag lyssnar på shake it out c: BEROENDE FOREVAH. 6 dec, 2012 19:41 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Jag hatar snöööööö. Eller jag gillar snö när man åker pulka eller är inomhus men när man går med snö upp till knäna, igensnöade glasögon, vet inte om det man har i väskan har klarat sig eller inte och har tio minuter på sig att gå ca. en kilometer, nä då är det inte kul. Inte när man väntar i en halvtimme på en buss i snön heller.. Jag hatar även Tulpankungen.se som har så usla lådor. Snödränkta amaryllisar.. ♥ So i hate snow. SNOW SNOW SNOW fuck snow. Det var kul i en dag, sedan var det inte kul mer. Särskilt inte att gå en kilometer hem i uppförsbacke i snö med väska och gympapåse och wääh. GOD i feel the pain. Det hände mig igår </3 Hate snow forever omg sa jag att jag lyssnar på shake it out c: BEROENDE FOREVAH. Yes you did och det gör jag med och den är så bra och åh.
6 dec, 2012 19:42 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: MEN KUL VÄNNER SOM INTE TAR EN SERIÖST NÄR MAN SÄGER ATT MAN BLIR JÄTTELEDSEN OCH SNART BÖRJAR GRÅTA STAY FUCKING AWAY FRÅN HONOM DÅ JAG HATAR ALLT. det var ju bara lite cola och så ehe aja malie ♥ ok nej det var det inte ïnte i min syn fan heller usch itihihihiih haha men asså vi bara hade kul åh vad bra för er men jag blev rätt ledsen av nån anledning acutally
6 dec, 2012 19:42 |
|
Pixie
Elev |
@M4L13
FÖR DU ÄR KÄR OCH FÖRTVIVLAD ATT HAN FLÖRTAS MED ANDRA nejmen vet hur det känns TYP taylor bitch
6 dec, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Beslutsångest D:
6 dec, 2012 19:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av _SanD_: Luna Chang Man menar inte så cx Man menar att vi Stockholmare har fått konstiga komentarer om att vi inte klarar oss, och att vi är panikslagna på grund av 40 centimeter snö. SJ har stannat (igen), bussar kan inte åka, pendeltågen kommer en timme sent, vilket gör att både elever och lärare kommer en timme sent till skolan, eller inte kommer alls. Min lärare lämnade huset 06.45 och kom till skolan 09.15 på grund av tunnelbanan. New York har sina tunnelbanor under marken, vilket gör det mycket lättare för dem att ta sig till olika ställen, medans vi har dem ovanför jord. Det gör att man måste skotta tunnelbanespåren, vilket i värsta fall har kostat liv. 3 personer har dött på grund av att bilen fastnat i snön och de försökt putta på bilen.. Och med tanke på att det bor 1,4 milj. pers. här, blir det inte lättare att ta sig fram. Det är kommentarerna om att vi tydligen ska vara "korkade" eller "egoistiska som inte tänker på andra delar av Sverige" som gör många sura.. Här blir man panikslagen om det kommer 30-40 cm snö, eftersom att det drabbar hela befolkningen. Jag trackar inte dig på något sätt, jag menar bara att det är så mycket svårare att ha 40 cm snö här eftersom att det är så mycket mer i vägen här Jag förstår vad du menar.. Men seriöst. Jag stör mig på att en hel stad kan bli sittande inne bara för att kollektivtrfiken inte går. Här har vi inte ens sådant. Vi har skolbussar som går en till skolan så man är där ca 20 min före man börjar, så även om den är sen så hinner man ofta till första lektionen. Hem går det en 14.45 och en 15.35. Det är alla bussar som går här, passar ingen av dom får vi åka bil, så är det. Plogen jobbar stenhårt under vintern, särskillt då det snöar, så även om det har varit snöstorm under natten så tar man sig allt som oftast dit man ska. Just sayin' Hej 6 dec, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen