@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Det kom jag iiiinte på xDSkrivet av Borttagen: Då kan vi Skypa Skrivet av LunaLovegood1: Vad är det som är OMG med att jag har Skype? ;P Va? o.o 6 dec, 2012 18:49 |
|
M4L13
Elev |
MEN KUL VÄNNER SOM INTE TAR EN SERIÖST NÄR MAN SÄGER ATT MAN BLIR JÄTTELEDSEN OCH SNART BÖRJAR GRÅTA STAY FUCKING AWAY FRÅN HONOM DÅ JAG HATAR ALLT.
6 dec, 2012 19:07 |
|
jedward lover <3
Elev |
jag sitter och äter en lite lussebulle jag och tänker på julafton ville bara så gärna få det ur mig! vet inte varför
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 6 dec, 2012 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
Chatter med NTonks tenderar att bli jättelånga...
6 dec, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
hehe ja
6 dec, 2012 19:25 |
|
jedward lover <3
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Solkatten: FÖRLÅT MEN VAD ÄR DET DÄR?Wtf. xD Vill ni veta texten till låten? Spoiler: Tryck här för att visa! Yup. o.o De var med i junor eurovision och jag tror att de vann men är inte säker Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 6 dec, 2012 19:33 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: MEN KUL VÄNNER SOM INTE TAR EN SERIÖST NÄR MAN SÄGER ATT MAN BLIR JÄTTELEDSEN OCH SNART BÖRJAR GRÅTA STAY FUCKING AWAY FRÅN HONOM DÅ JAG HATAR ALLT. det var ju bara lite cola och så ehe aja malie ♥ ok
6 dec, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Vill någon chatta med mig på Skype?
Prata, om någon vill ha ett mycket osocialt samtal från min sida xD 6 dec, 2012 19:35 |
|
Aivilio
Elev |
Jag hatar snöööööö.
Eller jag gillar snö när man åker pulka eller är inomhus men när man går med snö upp till knäna, igensnöade glasögon, vet inte om det man har i väskan har klarat sig eller inte och har tio minuter på sig att gå ca. en kilometer, nä då är det inte kul. Inte när man väntar i en halvtimme på en buss i snön heller.. Jag hatar även Tulpankungen.se som har så usla lådor. Snödränkta amaryllisar.. ♥ So i hate snow.
6 dec, 2012 19:37 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: MEN KUL VÄNNER SOM INTE TAR EN SERIÖST NÄR MAN SÄGER ATT MAN BLIR JÄTTELEDSEN OCH SNART BÖRJAR GRÅTA STAY FUCKING AWAY FRÅN HONOM DÅ JAG HATAR ALLT. det var ju bara lite cola och så ehe aja malie ♥ ok nej det var det inte ïnte i min syn fan heller usch
6 dec, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen