@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
6 dec, 2012 17:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Men snälla. Bara för att vissa av oss råkar bor där 1 meter snö är normalt betyder det inte att vi bor i skogen >_> Hej 6 dec, 2012 17:39 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
6 dec, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
i find my new home ^^ http://www.hm.com/se/dressingroom/LADIES
6 dec, 2012 18:05 |
|
Solkatten
Elev |
Wtf. xD
Vill ni veta texten till låten? Spoiler: Tryck här för att visa! Yup. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2012 18:16 |
|
smartbabe
Elev |
Jag när jag spelar Happy Jump ~ "Åhnejnej!" "Dumma bajsbruna fluga!" "Hoppa inte där, hoppa inte hoppa inte!" "Äppleeeee" "Pengarpengarpengaaaar" "Hoppa för livet, JellyBlob!" ![]()
6 dec, 2012 18:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: FÖRLÅT MEN VAD ÄR DET DÄR?Wtf. xD Vill ni veta texten till låten? Spoiler: Tryck här för att visa! Yup. o.o
6 dec, 2012 18:23 |
|
parkinson123
Elev |
6 dec, 2012 18:25 |
|
Ginny00
Elev |
Mugglisträff på söndag! ♥
6 dec, 2012 18:32 |
|
_SanD_
Elev |
Luna Chang Man menar inte så cx
Man menar att vi Stockholmare har fått konstiga komentarer om att vi inte klarar oss, och att vi är panikslagna på grund av 40 centimeter snö. SJ har stannat (igen), bussar kan inte åka, pendeltågen kommer en timme sent, vilket gör att både elever och lärare kommer en timme sent till skolan, eller inte kommer alls. Min lärare lämnade huset 06.45 och kom till skolan 09.15 på grund av tunnelbanan. New York har sina tunnelbanor under marken, vilket gör det mycket lättare för dem att ta sig till olika ställen, medans vi har dem ovanför jord. Det gör att man måste skotta tunnelbanespåren, vilket i värsta fall har kostat liv. 3 personer har dött på grund av att bilen fastnat i snön och de försökt putta på bilen.. Och med tanke på att det bor 1,4 milj. pers. här, blir det inte lättare att ta sig fram. Det är kommentarerna om att vi tydligen ska vara "korkade" eller "egoistiska som inte tänker på andra delar av Sverige" som gör många sura.. Här blir man panikslagen om det kommer 30-40 cm snö, eftersom att det drabbar hela befolkningen. Jag trackar inte dig på något sätt, jag menar bara att det är så mycket svårare att ha 40 cm snö här eftersom att det är så mycket mer i vägen här
6 dec, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen