@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Jag Nån som har Skype? :3 6 dec, 2012 17:02 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
I morgon har jag prov...och jag kan iprincip ingenting. Tummen upp! (Y)
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 6 dec, 2012 17:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 dec, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2012 17:07 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 dec, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Vad är det som är OMG med att jag har Skype? ;PVa? o.o 6 dec, 2012 17:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då kan vi Skypa Skrivet av LunaLovegood1: Vad är det som är OMG med att jag har Skype? ;P Va? o.o
6 dec, 2012 17:09 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av LunaLovegood1: AlvaRawenclaw omg hej mitt marsvin jag håller med dig liksom jag gillar taylor och harry hata dem inte uhuhu hejdå häj valrossen c: HIHI bra att nån håller med mig för jag dör lite här ♥ C: _SanD_ dampar på mig för att jag inte håller med henne D: haha awe stackarn x3 Haha xD Jag är osäker på deras förhållande.. det är bara det xc (och det att Taylor varit ihop med 17 killar innan Harry är lite.. ehm.. ehehe..) Annars får de göra vad de vill cx
6 dec, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
amkijgupdofknjgrasåogpkldgakd
''Men Amanda, nu gick dom. Visst vill du hellre äta fisk än följa med dom och äta på den nya Max? '' ''JO PRECIS DU LÄSTE MINA TANKAR!''........... 6 dec, 2012 17:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av smartbabe: Man måste inte vara kristen för att konfirmera sig. Jag vill också förstå mig på varför man tror, och varför just kristendomen liksom. Dessutom är det en tradition i min släkt att konfirmera sig, så det är också en av anledningarna till att jag gör det. Fast om du inte vill konfirmera dig så kan du ju säga det till dina ledare och så, fast du är med ändå liksom 6 dec, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen