@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD bussbolget är för lataXD haha, ja xD men idag gick dom ifalXD Tur det xD jappXd det var verkligen tur 6 dec, 2012 16:27 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jag! Jag heter CamillaNyq! Nån som har Skype? :3 6 dec, 2012 16:30 |
|
Ginny00
Elev |
Nästa vecka i Barn på sjukhus så kommer en tjej i min paralellklass vara med c:
6 dec, 2012 16:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 dec, 2012 16:32 |
|
LauraTree
Elev |
Yay xD
6 dec, 2012 16:33 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av LauraTree: Yay xD ...Tror jag måste göra om hela kontot, min dator laggar ehehehe xD
6 dec, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Min lilla Nora är rätt krävande
Fast, det kanske inte är så konstigt... Eftersom att hon bara är 11 månader xD Men jaja. Nu måste jag gå och se till henne. Hejdå 6 dec, 2012 16:39 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Nää vad jobbigt! Skrivet av LauraTree: Yay xD ...Tror jag måste göra om hela kontot, min dator laggar ehehehe xD 6 dec, 2012 16:41 |
|
ginnyw123
Elev |
6 dec, 2012 16:43 |
|
Neeyum
Elev |
WHY DOES IT FEELS SO GOOD BUT HURTS SO BAD
6 dec, 2012 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen