@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: en meter shit :O iaf det mest från snöstormen igår har plogats bort typXDSkrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min skolbuss (hem) var inställd Hur mycket snö har ni (var du nu bor)? det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen *poff* På vissa ställen har vi säkert 3 dm eller något o.o *försvinner* Pfft... Vi har 1 cm *posh* Haha x) Är förvånad över att vi inte har mer o_O Nejmen seriöst?! 1dm?! Jag är van med 1 meter x) 6 dec, 2012 16:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min skolbuss (hem) var inställd Hur mycket snö har ni (var du nu bor)? det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen KAN DOM INTE KÖRA BUSS NÄR DET ÄR EN DM SNÖ??? O_O Vi har typ MINST 1m hela vintern och aldrig är våra bussar inställda om det inte är riktigt snorhalt >_> Hej 6 dec, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: en meter shit :O iaf det mest från snöstormen igår har plogats bort typXD Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Min skolbuss (hem) var inställd Hur mycket snö har ni (var du nu bor)? det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen *poff* På vissa ställen har vi säkert 3 dm eller något o.o *försvinner* Pfft... Vi har 1 cm *posh* Haha x) Är förvånad över att vi inte har mer o_O Nejmen seriöst?! 1dm?! Jag är van med 1 meter x) Oh yes, that's Finland for you. 6 dec, 2012 16:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 6 kl. 16:17
|
|
Borttagen
|
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.
6 dec, 2012 16:17 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD Hej 6 dec, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD bussbolget är för lataXD 6 dec, 2012 16:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD bussbolget är för lataXD haha, ja xD Hej 6 dec, 2012 16:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
6 dec, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD bussbolget är för lataXD haha, ja xD men idag gick dom ifalXD 6 dec, 2012 16:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö. Haha xD Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD bussbolget är för lataXD haha, ja xD men idag gick dom ifalXD Tur det xD Hej 6 dec, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen