Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 9124 9125 9126 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min skolbuss (hem) var inställd och det fick vi vet efter att vi ståt ute i snöstormen och väntat i 40 min..

Hur mycket snö har ni (var du nu bor)?

det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen

*poff*
På vissa ställen har vi säkert 3 dm eller något o.o
*försvinner*

Pfft... Vi har 1 cm *posh* Haha x) Är förvånad över att vi inte har mer o_O

Nejmen seriöst?! 1dm?! Jag är van med 1 meter x)
en meter shit :O iaf det mest från snöstormen igår har plogats bort typXD

6 dec, 2012 16:15

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min skolbuss (hem) var inställd och det fick vi vet efter att vi ståt ute i snöstormen och väntat i 40 min..

Hur mycket snö har ni (var du nu bor)?

det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen



KAN DOM INTE KÖRA BUSS NÄR DET ÄR EN DM SNÖ??? O_O


Vi har typ MINST 1m hela vintern och aldrig är våra bussar inställda om det inte är riktigt snorhalt >_>

Hej

6 dec, 2012 16:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Min skolbuss (hem) var inställd och det fick vi vet efter att vi ståt ute i snöstormen och väntat i 40 min..

Hur mycket snö har ni (var du nu bor)?

det var bättre idag men det är runt 1dm snö på vissa ställen

*poff*
På vissa ställen har vi säkert 3 dm eller något o.o
*försvinner*

Pfft... Vi har 1 cm *posh* Haha x) Är förvånad över att vi inte har mer o_O

Nejmen seriöst?! 1dm?! Jag är van med 1 meter x)
en meter shit :O iaf det mest från snöstormen igår har plogats bort typXD

Oh yes, that's Finland for you.

6 dec, 2012 16:17

Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 6 kl. 16:17
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.

6 dec, 2012 16:17

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.


Haha xD

Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD

Hej

6 dec, 2012 16:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.


Haha xD

Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD

bussbolget är för lataXD

6 dec, 2012 16:21

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.


Haha xD

Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD

bussbolget är för lataXD

haha, ja xD

Hej

6 dec, 2012 16:21

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Nån som har Skype? :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

6 dec, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.


Haha xD

Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD

bussbolget är för lataXD

haha, ja xD

men idag gick dom ifalXD

6 dec, 2012 16:26

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Changnej där stod vi igå 40minuter och väntade i kylan sen ringde bussbolaget och sa att bussarna var inställda, vet inte varför dom inte kunde köra när det bara var en dm snö.


Haha xD

Sånna bussar skulle ALDRIG funka här xD

bussbolget är för lataXD

haha, ja xD

men idag gick dom ifalXD

Tur det xD

Hej

6 dec, 2012 16:27

1 2 3 ... 9124 9125 9126 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.