Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
7 apr, 2017 16:33 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Kalypso för att jag fortfarande inte vet om du lever.
Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 16:36 |
|
Hermionez-04
Elev |
Alla offer, skadade och anhöriga som var inblandade i attacken i Stockholm (jag vet att det inte är mugglisar men ville ändå skriva det)
I'm writing this ironically. 7 apr, 2017 19:17
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 7 kl. 19:18
|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Hermionez-04: Mina kramar går också till demAlla offer, skadade och anhöriga som var inblandade i attacken i Stockholm ![]()
7 apr, 2017 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Hermionez-04: Mina kramar går också till dem Alla offer, skadade och anhöriga som var inblandade i attacken i Stockholm Samma här! 7 apr, 2017 20:22 |
|
Borttagen
|
Athena 1.0Belluna tonksDobby 2.0
GLAD PÅSK PÅ ER MY BAES ♥ Och såklart till alla offer, de förkänar all kärlek de kan få 7 apr, 2017 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Athena 1.0Belluna tonksDobby 2.0 GLAD PÅSK PÅ ER MY BAES ♥ Och såklart till alla offer, de förkänar all kärlek de kan få Glad påsk på dig med!!! ❤️ ❤️ ❤️ 7 apr, 2017 22:04 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!♥♥♥Athena 1.0Belluna tonksDobby 2.0 GLAD PÅSK PÅ ER MY BAES ♥ Och såklart till alla offer, de förkänar all kärlek de kan få ![]()
7 apr, 2017 22:08 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Mina kramar går till Fleur_Helmina och Ida_Cho som tack för ett underbart (halvt) Harry Potter-Marathon!! ♥ U!!!
i remember it all too well 8 apr, 2017 08:44 |
|
Dobby 2.0
Elev |
Skrivet av Borttagen: Athena 1.0Belluna tonksDobby 2.0 GLAD PÅSK PÅ ER MY BAES ♥ Och såklart till alla offer, de förkänar all kärlek de kan få GLAD PÅSK!!!♥ ![]() ![]()
8 apr, 2017 13:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen