Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Falskt! (gillade honom innan jag läst sista boken ^^)
tycker att Bellatrix är mer skrämmande än Voldy? 25 feb, 2011 22:06 |
|
Borttagen
|
Svårt ... men måste nog säga falskt, hon kunde inte flytt utan lilla Voldee, men Voldee skulle säkert kunnat fly själv om man nu lyckats få in honom
Skulle hellre dela säng med Umbridge än med Voldee? 25 feb, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
falskt.. jag skulle vara skit rädd om jag delade säng med Voldy, men jag dör heldre än delar säng med Umbridge ^_^
du tycker lite synd om Draco? 25 feb, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Sant
Det gör du med? 25 feb, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
Sant.
Du skulle lätt klara av Crabe och Golye om Draco skulle bussa dem på dig? 25 feb, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
Om vi hade använt stavar, så ja (De idioterna). Men om det bara är kroppen man får använda, önska min nacke lycka till
Du skulle hellre slåss mot Crabbe eller Goyle än att sitta på en av Umbridge kvarsittningar? 26 feb, 2011 00:42 |
|
padfoot
Elev |
Beväpnad med trollstav....ja.....utan stav nja
du skulle hellre hänga i tummarna från Filchs kedjor än att ha starffkomendering i förbjudna skogen....i mörkret på natten och utan att Hagrid är med? Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 26 feb, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
falskt.. ett litet äventyr är alltid kul
du tycker att Hagrids val av "husdjur" inte är så konstigt trots allt? 26 feb, 2011 12:38 |
|
Borttagen
|
Falskt, det är ju rätt så fascinerande djur han har ...
Du tycker att hon som spelar Umbridge i filmerna inte liknar böckernas beskrivning tillräckligt mycket? 27 feb, 2011 01:16 |
|
Nendra
Elev |
Falskt
Har druckit honungsöl There once was a boy named Harry... 27 feb, 2011 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen