Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
14 sep, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Någon som är bra på matte som har lust att hjälpa mig med en kluring?!
14 sep, 2011 18:57 |
|
Celebikai
Elev |
14 sep, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Haha, känner ungefär samma.. Jag är ändå inte så dålig på det, men när jag väl fastnar..... blir jag galen
14 sep, 2011 18:59 |
|
Elderwand
Elev |
Fyfan vad jag avskyr matte. Är nog den sämsta någonsin på det också, kan vara en bidragande faktor......
14 sep, 2011 19:02 |
|
Anonym
Elev |
Riddi? Är HELT besatt i din signatursbild :[
14 sep, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Någon som har lite tips till handlingar i fanfics... Vill så gärna börja skriva en..
14 sep, 2011 19:32 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: En när Neville blir bättre än Hermione i skolan kanske Någon som har lite tips till handlingar i fanfics... Vill så gärna börja skriva en.. 14 sep, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
^ Typ det, fast det skulle bli en flumm-fic...
Jag vill ha en utmaning att skriva 14 sep, 2011 19:46 |
|
Fang
Elev |
Ska du ha nåt orginelt (stavning?) eller nåt som är ganska vanligt?
14 sep, 2011 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen