D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dalek-G
Elev |
"Experialmus!"
3 nov, 2015 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2015-11- 3 kl. 20:26
|
|
HeddaLightowl
Elev |
Min stav flög ur handen och jag ryckte till. "Vem är du och vad vill du oss!?" skriker jag. En kille jag inte känner står framför oss. Jag går framför Joe för att skydda honom, det är jag som är auror trots allt.
Hedda Lightowl 3 nov, 2015 20:10 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 nov, 2015 20:15 |
|
Dalek-G
Elev |
Jag pekade med staven mot tjejen som stod längst fram. "Sätt dig ner" sa jag med darrande röst.
3 nov, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
jag ställde mig rädd bakom Joe.
vem var det där? 3 nov, 2015 20:19 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Jag gick mot honom med armen ut för att skydda Joe. "Nej! Jag tänker inte sätta mig. Vem är du och vad vill du?" Han såg inte så gammal ut och han skakade på rösten. Är han tvingad till det här?
Hedda Lightowl 3 nov, 2015 20:22 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 nov, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
"ja typ," sa jag tyst.
3 nov, 2015 20:30 |
|
Shadow of hope
Elev |
3 nov, 2015 20:34 |
|
Dalek-G
Elev |
Jag riktade min stav mot staven lite längre bort, och sa "accio stav" jag gav staven till tjejen framför mig. "Förlåt"
3 nov, 2015 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen