Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Snart började planer luta,
3 nov, 2013 18:41
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att planet slog i marken med en duns. Jag märkte att jag hade huvudet mot hans axel och rätade fort på mig.
3 nov, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
Jag klappade henne på huvudet och tog tag i hennes arm igen.
3 nov, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
3 nov, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
Det hade tagit större delen av dagen att flyga till Boston.
Så nu var det dags att åka bil, så jag tog första bästa bil, en väldigt snabb bil, och snart var vi framme vid min chefs hus, en väldigt stor, flott villa med en fantastisk utsmyckning.
I säkerhets skull tog jag om igen ett hårt tag i Sannas armbåge.
3 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
Jag såg upp på huset. Varför just jag?
3 nov, 2013 19:53
|
|
Borttagen
|
Jag gick igenom säkerhetspersonalen och visade upp mitt tecken, en svart dödskalle med en öppen mun, på min underarm.
Dom nickade och jag gick in i villan.
Morfin satt på sin vanliga pampiga tron.
3 nov, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Jag tryckte mig intill Dean.
3 nov, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
"Åh....Dean. Vilken fin fångst! Vad duktig du är! " berömde han mig.
Han steg ner från tronen och steg fram mot Sanna och rörde vid hennes kind.
3 nov, 2013 20:10
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte till och tryckte mig hårdare mot Dean.
3 nov, 2013 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.