Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gnydde högt. Jag hade saknat Lukes närhet. han var likabra som han var för två år sedan. han kändes tillochmed bättre nu bara för att jag har saknat det så mycket.
"Åh,stönade jag 9 aug, 2013 03:11 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Luke pressade in lemmen längre in för varje stöt. Tillslut var den helt innuti henne. Han stönade och kände hur han fick en utlösning.
9 aug, 2013 03:14 |
|
Borttagen
|
Jag kunde känna hur Luke kom innuti mig.
"ÅH Baby! Stönade jag. Jag satte mig på knä och började suga av hans kladdiga lem. 9 aug, 2013 03:16 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 03:18 |
|
Borttagen
|
jag svalde hans utlösning och fortsatte suga.
Sedan kysste jag honom 9 aug, 2013 03:19 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
"Åh Luke,utbrast jag. Om du bara visste hur mycket jag har saknat det här.
9 aug, 2013 11:13 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:15 |
|
Borttagen
|
"Jag tänkte duscha av mig,sa jag lungt.
9 aug, 2013 11:16 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 11:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen