(prs) Mellan Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs) Mellan Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Vad gör du här?? frågade Albin flickan
22 jun, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
jag minns inte sa flickan
22 jun, 2013 21:56
|
|
Borttagen
|
Albin log lite mot flickan
22 jun, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
jag minns inte ens mitt namn sa Flickan
22 jun, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
Albin såg en vakt komma för att hämta någon av dom
22 jun, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
hehe lycka till sa Tjejen & gömde sig i skugorna
22 jun, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
Albin blev släpad till ledaren
22 jun, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
säg mig är du bra vän med ying & yang ? sa ledaren
22 jun, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
22 jun, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
säg eller vi dödar dig sa ledaren
22 jun, 2013 22:08
|
Du får inte svara på den här tråden.