Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
PUUUUULIGT, orkade dock inte kolla. :c 16 jan, 2012 17:53 |
|
ikka
Elev |
17 jan, 2012 21:05 |
|
hyperion
Elev |
Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet..
![]()
17 jan, 2012 21:18 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. HAHAHA. Blarren. ♥ Min hjärna fick det till Blaine x Darren. Väldigt skumt. ...eller inte? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 jan, 2012 21:22 |
|
ebkati
Elev |
17 jan, 2012 21:33 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. HAHAHA. Blarren. ♥ Min hjärna fick det till Blaine x Darren. Väldigt skumt. ...eller inte? This is a Blarren world. Blarren staring in Blee. ![]()
17 jan, 2012 21:37 |
|
scarhead
Lärare |
17 jan, 2012 21:38 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. Fattar ingenting av det där med att folk hatar Chris, men när sa han så? http://remuslupiin.tumblr.com/ 17 jan, 2012 21:40 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ebkati: Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. Fattar ingenting av det där med att folk hatar Chris, men när sa han så? Jadu, nyss antar jag? Haha, venne vart han sa det, men vet att han har sagt det så.. ![]()
17 jan, 2012 21:41 |
|
ebkati
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av ebkati: Skrivet av hyperion: Alltså, Klainers är galna. Åtminstone the Blarren fans. De har börjat hata på Chris överallt för att han typ sa att det inte vore orimligt att Klaine gjorde slut? Liksom, omg, calm your tits. Lovar att de skulle hållt med om Darren gjort det uttalandet.. Fattar ingenting av det där med att folk hatar Chris, men när sa han så? Jadu, nyss antar jag? Haha, venne vart han sa det, men vet att han har sagt det så.. Haha, jo det förstod jag nästan. Okej att jag också skulle hata ifall det inte var mer Klaine, men förstår inte varför man hatar Chris för det. http://remuslupiin.tumblr.com/ 17 jan, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen