Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
1 sep, 2012 19:23 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Noctum: Vilken uppgång i så fall? inte säker, men jag tror den e precis när man kommer ut från tunnelbanestationen :3 Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 1 sep, 2012 19:36 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av potter_fan: Skrivet av Noctum: Vilken uppgång i så fall? inte säker, men jag tror den e precis när man kommer ut från tunnelbanestationen :3 ingen aning, jag kommer nog få leta runt lite själv XD
1 sep, 2012 19:43 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Noctum: Ja, man får nog åka dit 5 minuter tidigare för att hitta dit! Skrivet av potter_fan: Skrivet av Noctum: Vilken uppgång i så fall? inte säker, men jag tror den e precis när man kommer ut från tunnelbanestationen :3 ingen aning, jag kommer nog få leta runt lite själv XD Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 1 sep, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Det är vid nån uppgång iaf xD de är fula och korta gubbar som är typ kopparfärgade
1 sep, 2012 20:09 |
|
M00NSTER
Elev |
Jag kommer vara där tidigare och kommer ha mobil på mig ! Så ni som kommer dit och inte vet vad ni ska kan ni uggla om ni har internet om inte så skicka en uggla nu om du vill ha mitt nr
1 sep, 2012 21:20 |
|
amanda1104
Elev |
WOW!!! JAG HAR SÄNT RADIO!!! Andra gången jag gör det men första gången jag är ensam...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 21:34 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av amanda1104: Jag har en kanal men jag vågar inte sända O____________OWOW!!! JAG HAR SÄNT RADIO!!! Andra gången jag gör det men första gången jag är ensam... ;; ![]()
1 sep, 2012 22:01 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Ooo skulle vilja höra dig Skrivet av amanda1104: Jag har en kanal men jag vågar inte sända O____________O WOW!!! JAG HAR SÄNT RADIO!!! Andra gången jag gör det men första gången jag är ensam... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 22:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av Miss_Green: Ooo skulle vilja höra dig Skrivet av amanda1104: Jag har en kanal men jag vågar inte sända O____________O WOW!!! JAG HAR SÄNT RADIO!!! Andra gången jag gör det men första gången jag är ensam... Haha xD Heter Miss_Green på spreaker.. ;; ![]()
1 sep, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen