Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Ja lycka till
♥ 24 mar, 2011 17:58 |
|
jan
Elev |
24 mar, 2011 17:59 |
|
Moldemort
Elev |
Lycka till! ♥
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 25 mar, 2011 08:42 |
|
jan
Elev |
25 mar, 2011 23:04 |
|
Ron
Elev |
Tack så mycket hörrni! ♥
Jag ska försöka skriva idag, måste till gymmet nu med mitt basketlag.. Men sen när jag kommer hem så skriver jag nog ett kapitel åt er! ;D We're all wizards, even Ron. 26 mar, 2011 08:20 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ron: Tack så mycket hörrni! ♥ Jag ska försöka skriva idag, måste till gymmet nu med mitt basketlag.. Men sen när jag kommer hem så skriver jag nog ett kapitel åt er! ;D Varsågod! Och spelar du i EOS?
Tumblr.
26 mar, 2011 09:17 |
|
Ron
Elev |
EOS har jag ingen aning om vad det är.. hehe
Men att det kommer ett kapitel nu det vet jag.. Kapitel 31 - Liten och ynklig Ron började springa, han sprang utan att veta var han var på väg. - Ginny?! ropade han och stannade sedan upp. Någon var i närheten. Det lät som någon sprang en bit bort. - Vem där?! ropade Ron. Han gav till en flämtning av fasa. Han kände sig ynklig och liten. Ensam och övergiven. Sedan hördes, alldeles bakom honom, en mörk röst. - Saknar du något? En man skrattade till och Ron vände sig snabbt om. Där var Ginny. Mannen knuffade ner henne på marken. Hon låg snyftandes vid mannens fötter. - Crucio! Ginny vrålade av smärta och vred sig i krampryckningar. - Lamslå! ropade Ron och riktade sin trollstav mot mannen som flög bakåt. Smärtan avtog för Ginny men hon låg fortfarande och flämtade på marken. Tårarna rann längs hennes kinder. Ron sprang snabbt fram mot sin syster och hjälpte henne upp. - Spring, långt härifrån. sa Ron till Ginny och gav henne en lätt kyss på pannan. - Aldrig! Jag lämnar dig inte här ensam! sa Ginny och höll ett hårt grepp om sin brors arm. Ron hörde hur mannen började röra på sig. - Var är de andra? frågade Ron. - Vet inte, allt hände så snabbt. Jag var ensam i skogen, Andy och Harry försvann. Jag gick dit, så syntes dom inte till. Vi skulle bara leta mat, jag visste int.. sa Ginny med en förtvivlad ton. - Det är okej men kom igen nu. Vi måste härifrån. Mannen var nu nästan på fötterna igen och Ron drog med sig sin syster därifrån. De sprang snabbare än vinden trots att det var trötta som aldrig förr. Ron önskade att han tagit Hermione seriösare förut när hon sagt att de skulle börja träna på gym eller börja gå ut och springa iallafall. Ron hade bara skrattat henne i ansiktet då och gått till skafferiet för att hämta en till choklad bit. Nu fick han lida, något oerhört. Var Andy och Harry var hade dom ingen aning om. Dom visste inte ens om dom var vid liv. We're all wizards, even Ron. 26 mar, 2011 16:53 |
|
jan
Elev |
26 mar, 2011 17:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jan: Jätte bra kap varkligen, men vad menar du med "kap"? 26 mar, 2011 18:32 |
|
jan
Elev |
Kapitel
Menar jag Men man kan förkorta det till kap Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
26 mar, 2011 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen