myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
Så... är det som Pottermore med bara ett visst antal BETA och har det numret blivit nått?
Vet inte om det är någon idé att anmäla sig nu om det är för sent eller? XD
17 mar, 2012 01:54 |
|
si_tonks
Elev |
17 mar, 2012 10:14 |
|
Lills
Elev |
Det är okej för mig! Skrivet av kya: Jag lägger till er båda, ni har inget val! ![]() Jag undrar om jag ska skriva till dom att det står body och p där nere? Eller ska det vara så? xD NICE! Öh, säkert ska det! x) ![]()
17 mar, 2012 10:34 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 mar, 2012 10:36 |
|
Matizze
Elev |
17 mar, 2012 10:47 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Woho, idag kommer jag in ^^ Säg vad du heter sen! Skrivet av Matizze: Men öppna registreringen då!! *suttit uppe och vaktat sedan klockan 8...* Ska du också komma in idag? ![]()
17 mar, 2012 10:48 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 mar, 2012 10:49 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Matizze: Men öppna registreringen då!! *suttit uppe och vaktat sedan klockan 8...* Ska du också komma in idag? Visst kan jag adda dig, jag måste bara förstå hur man gör först och eftersom jag är så seg på att förstå nya grejer så kan det ta ett tag :3 ![]()
17 mar, 2012 10:50 |
|
Lills
Elev |
Nice! c: Skrivet av Matizze: Skrivet av Matizze: Men öppna registreringen då!! *suttit uppe och vaktat sedan klockan 8...* Ska du också komma in idag? Visst kan jag adda dig, jag måste bara förstå hur man gör först och eftersom jag är så seg på att förstå nya grejer så kan det ta ett tag :3 Haha, okej. Skicka en uggla om det verkligen inte går! ![]()
17 mar, 2012 10:52 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Matizze: Men öppna registreringen då!! *suttit uppe och vaktat sedan klockan 8...* Ska du också komma in idag? Visst kan jag adda dig, jag måste bara förstå hur man gör först och eftersom jag är så seg på att förstå nya grejer så kan det ta ett tag :3 Haha, okej. Skicka en uggla om det verkligen inte går! Åh, tack! Jag ska komma ihåg det om jag håller på att få ett utbrott över sidan någon gång ^w^ Är det bara jag eller har citatsystemet blivit lite knäppt? :O ![]()
17 mar, 2012 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen