(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuper duper bra!!!!!!!!!
5 jun, 2012 06:48 |
|
GinnyForever
Elev |
Ooooh, Ooooh, gissning här, gissning här! *Hoppar uppochner på stolen*
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jun, 2012 07:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Ooooh, Ooooh, gissning här, gissning här! *Hoppar uppochner på stolen* Spoiler: Tryck här för att visa! Det tror jag oxå!! Bra skrivet! Hej 5 jun, 2012 07:53 |
|
Noctum
Elev |
nej, det var säkert POLYJUICE-ELIXIR
(nu ska jag låta proffsig) Bra skrivet, du har utvecklats väldigt mycket med ditt skrivande, t.ex. ordval (inte proffsig igen) SUPERDUPERMEGAAWESOME ![]()
5 jun, 2012 10:49 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Noctum: tack så jätte mycket, såna kommentarer gör verkligen min dag! Jag älskar er alla!!! Tack för alla era stöttande kommentarer och att ni läser även dem kapitel som jag inte alls är nöjd med! TACK!!!!!!tack, tack, tack, TACK!!!!nej, det var säkert POLYJUICE-ELIXIR (nu ska jag låta proffsig) Bra skrivet, du har utvecklats väldigt mycket med ditt skrivande, t.ex. ordval (inte proffsig igen) SUPERDUPERMEGAAWESOME http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 5 jun, 2012 12:00 |
|
LauraTree
Elev |
Superbra!! Vänta lite, Annie dök väl upp under tredje året, har hon verkligen sett polyjuice elexiret då?
I alla fall, du skriver otroligt bra! Jag längtar verkligen till nästa kapitel! 5 jun, 2012 12:39 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av LauraTree: jag har inte sagt att det är polyjuice elixir. :-) Superbra!! Vänta lite, Annie dök väl upp under tredje året, har hon verkligen sett polyjuice elexiret då? I alla fall, du skriver otroligt bra! Jag längtar verkligen till nästa kapitel! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 5 jun, 2012 13:17 |
|
Ginny!!!!
Elev |
AWESOME! Jag tror det är polyjuicelexir... Hon kanske är en dödsätare som kommit in på slottet
![]()
5 jun, 2012 14:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Nej, nej, jag svarade bara inlägget över mig Skrivet av LauraTree: jag har inte sagt att det är polyjuice elixir. :-) Superbra!! Vänta lite, Annie dök väl upp under tredje året, har hon verkligen sett polyjuice elexiret då? I alla fall, du skriver otroligt bra! Jag längtar verkligen till nästa kapitel! Kanske borde citerat... 5 jun, 2012 14:35 |
|
amanda1104
Elev |
Super bra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jun, 2012 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen