(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lokix
Elev |
Didier är död
vääääääldigt bra skrivet Todeledo 25 mar, 2012 16:48 |
|
Hope Potter
Elev |
O:
Matizze! Hur vågar du göra så mot Jean och Jess!? NU har dom typ inga vänner utom "varandra"! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
25 mar, 2012 17:09 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Hope Potter: O: Matizze! Hur vågar du göra så mot Jean och Jess!? NU har dom typ inga vänner utom "varandra"! *ahum* faktiskt, så har de inte ens varandra... ![]()
25 mar, 2012 17:10 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Hope Potter: O: Matizze! Hur vågar du göra så mot Jean och Jess!? NU har dom typ inga vänner utom "varandra"! *ahum* faktiskt, så har de inte ens varandra... Det avr därför det var "varandra" Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
25 mar, 2012 17:11 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Matizze: Skrivet av Hope Potter: O: Matizze! Hur vågar du göra så mot Jean och Jess!? NU har dom typ inga vänner utom "varandra"! *ahum* faktiskt, så har de inte ens varandra... Det avr därför det var "varandra" Haha, i så fall har de ju "Nadine" också ;P ![]()
25 mar, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Men Matizze varför låter du honom dö? Diin ... (menar såklart att jag är ledsen för Didier) du läthonom dö genom att skriva det. *snyfft* *snyyyyft*
25 mar, 2012 17:19 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Om man bortser från att det är extremt sorgligt så var det ett "jättebra" kapitel. "Jättebra" som i att det var bra skrivet, så att du fattar det ~MY TUMBLR~ 25 mar, 2012 17:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
:'(
Neeeeeeeeej! :'( Inte döda Didier :'( Det är tekniskt sett mord, att skriva honom till döds :'( :'( Och så kan inte han SAGOSTUNDas av SB om alkohol tillsammans med Jean heller. (har iaf funderat på att föreslå det) Eller ska vi återuppliva honom när allt är över? Det gör vi tycker jag. 25 mar, 2012 17:33 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Matizze: Skrivet av Hope Potter: O: Matizze! Hur vågar du göra så mot Jean och Jess!? NU har dom typ inga vänner utom "varandra"! *ahum* faktiskt, så har de inte ens varandra... Det avr därför det var "varandra" Haha, i så fall har de ju "Nadine" också ;P Aa du har rätt där Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
25 mar, 2012 18:13 |
|
Ginny4ever
Elev |
noooo!!!!!! sitter här och storgrinar!!!!!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 mar, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen