ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
^HAHA!
Jag erkänner att jag är FETT STOLT över mitt MVG på nationella i matte A ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 jan, 2011 19:30 |
|
soratanaka
Elev |
^ Grattis!
Jag erkänner att jag har MVG i två ämnen! ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 19:31 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag lagade mat idag, och det blev gott.
ERKÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 jan, 2011 19:38 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag måste kämpa med att äta gröt, och nu, i skolan, måste jag kämpa ännu mer, sedan en klasskamrat fann ett tuggat tuggummi i det. Och den maten, gröt - inte tuggat tuggummi - serverades glatt i skolan idag. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 19:43 |
|
ikka
Elev |
^Euw...
Jag erkänner att jag är så glad att slippa gå ut med hunden nu. Kan lägga mig och läsa en stund istället C: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 jan, 2011 20:57 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, instämmer med "Euw"-grejen där. Tappade aptiten totalt!
OT: Jag erkänner att jag snart ska dra mig mot sängen och läsa klart det nya kapitlet på The Black Bunny, och sedan fortsätta med den nyfunna, übertuffa fanfictiongrejen jag glömt namnet på. Himmel vad jag kan bygga upp meningar! ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 21:20 |
|
Sensei
Elev |
Jag var kär i själva Harry Potter personligheten + personen. :$
ERKÄNN! //Sensei 13 jan, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag inte har något att göra
ERKÄNN! 14 jan, 2011 01:05 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag erkänner att jag är i skolan just nu.
ERKÄNN! ♥ Hagrid♥ 14 jan, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag har läxor men orkar inte göra dem
ERKÄNN!! 14 jan, 2011 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen