One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Pixie: hyperion & elihhn: nu hamnar nouis på bromance listan!! srsly sista gifen, åh så härlig! ♥ I'M PROUD OF YA'. Älskar när jag konverterar folk till mina ships, typ mitt mål i livet ♥ du får denna gif i pris: ![]() och denna också, för till och med deras liftar är synkroniserade trots att ingen annans är det HAHA ![]() ![]()
4 dec, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
4 dec, 2012 20:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av _SanD_: Jag vill inte.. Är Harry glad, så är jag glad.. visst! Jag älskar Taylor, men det faktumet att du får upp typ 18 killar om du söker på "Taylor Swift and" gör mig arg. Jag vill inte att vår Hazza ska vara med i den "klubben" av hennes ex (om de gör slut alltså..). De får vara ihop om de vill, men jag kommer definitivt att shippa t.ex Narry, Zerri, Halice och andra ships mer.. Ursäkta om jag förstör denna tråd med detta.. men jag vill inte att det ska hända något mellan dem som får hela fandomen att bete sig som om alla dog.. xs MEN ASSÅ WTF Spoiler: Tryck här för att visa! Fast det är väl inte fel att ha varit med många killar? Jag förstår verkligen inte vad problemet där är. ![]() Det som jag mer farar över att hon ska skriva en låt om Harry som kommer måla upp en felaktig eller falsk bild av honom. Taylor sjunger (nästan) alltid låtar där hon får sig själv att se ut som ett offer och att allt som har hänt i hennes tidigare förhållanden är på grund av killarna.
4 dec, 2012 21:02 |
|
Quidditch
Elev |
Okej måste bara säga att.
Jag gillar Taylor och jag gillar Harry. But thats it. Jag tycker hon verkar lite mognare än Harry.. Idk. Men kommer nog aldrig shippa eller supporta Haylor om dom blir official. ![]()
4 dec, 2012 22:19 |
|
IamAK
Elev |
det här låter lite vettigt faktiskt, inte precis allt men men... http://niallhoaron.tumblr.com/post/37202285906/haylor-the-fight-with-the-wanted-and-the har ingen aning om vad jag ska tro på längre.
4 dec, 2012 22:23 |
|
Remembrall
Elev |
Skrivet av IamAK: det här låter lite vettigt faktiskt, inte precis allt men men... http://niallhoaron.tumblr.com/post/37202285906/haylor-the-fight-with-the-wanted-and-the omg this this this
5 dec, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Finland planerar sin andra Flash-mob ^_^
OCH JAG KAN INTE VARA MED FÖR DET ÄR TYP EN 6 TIMMARS BILRESA HÄRIFRÅN ;_; 5 dec, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Jag har inget emot One Direction det är ett bra pojkband men jag är inte alls galen i dom... dom är iaf inte det bästa pojkbandet men vill iaf på på konsären
5 dec, 2012 16:41 |
|
IdaLovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker tyvärr inte om bandet, men jag har full respekt och skriker inte bu osv. Jag har sett 2 videos och har märkt en sak som ni kanske skulle kunna svara på. Varför får blondie och gamlingen aldrig sjunga? Är inte dom lika duktiga eller något? Niall och Louis får visst sjunga!!!! Men inte lika mycket som Harry,Liam och Zayn! Men dom får faktiskt sjunga!! Louis är inte någon gamling!!! Han är 21 år!!!!! Jag håller INTE med dig!!!!! Och alla är lika bra! On Wednesdays we wear pink. 5 dec, 2012 16:55 |
|
hyperion
Elev |
Stod en låda med någon tidning för gymnasiet inne på expeditionen med One Direction på framsidan som de tänkte slänga! Ve och fasa. Roffade åt mig tio stycken och gick därifrån och fangirlade.
Fortfarande bitter över bristen på biljett. ![]()
5 dec, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen