One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
nu när alla pratar om pairings kan jag vara med igen som den 'hatar 1D-fandomen och inte är ett dugg intrsserad av killarna men diskuterar saker i tråden ändå lol'-personen jag är
LARRY /don't judge/ ♏︎ 4 dec, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: elihhn: Ni för övertyga mig! LOOK AT THIS. AND THIS. THIS TOO. THIS SHIP IS PERFECT. CONVINCED YET? Herregud, jag ska inte ens börja med allt på twitter Holy fuck, my feels ♥ 4 dec, 2012 20:08 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: elihhn: Ni för övertyga mig! LOOK AT THIS. AND THIS. THIS TOO. THIS SHIP IS PERFECT. CONVINCED YET? Herregud, jag ska inte ens börja med allt på twitter Holy fuck, my feels ♥ nope fortfarande jag shippar inte dom än
4 dec, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: elihhn: Ni för övertyga mig! LOOK AT THIS. AND THIS. THIS TOO. THIS SHIP IS PERFECT. CONVINCED YET? Herregud, jag ska inte ens börja med allt på twitter Holy fuck, my feels ♥ nope fortfarande jag shippar inte dom än Gillar att du avslutade med "än" ;D 4 dec, 2012 20:15 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Opinion on halyor (inte för att ngn bryr sig, men jag gillar att säga min åsikt
När jag kollade på bilder med haylor förut så tyckte jag att de såg söta ut och jag kan förstå om man shippar dem (inte för att många gör det, men det finns folk som gör det). Taylor är jättesöt och skriver bra musik, så jag har inget emot henne. Om hon och Harry är kompisar tycker jag att det är jättebra. Dock tycker jag att de borde berätta sanningen (oavsett om de är ihop eller inte) för att undvika rykten. Om de visar sig att Taylor inte dejtar Harry så kan sanningen även göra så att hon slipper massa hat. Jag gillar inte Haylor som relationship för att jag tycker att Harry förtjänar någon bättre än en player (sorrynotsorry Taylor). Jag vill inte höra en låt om hur hon är mycket bättre än honom och varför han är så dålig. Självklart vill jag att Harry ska vara lycklig, but I see no happy ending in haylor.
4 dec, 2012 20:15 |
|
Pixie
Elev |
jag tycker harry är lycklig med mig!
vi har inte träffats än. men när vi träffas då ska vi bli lyckliga! HAYLOR KANSKE HAR MÅNGA FANS WORLDWIDE BLABLABLA MEN HALICE HAR 43 FANS BARA PÅ TUMBLR. ÄN. (wow gillar att sluta med 'än' känns som om att nåt bra kommer hända snart!)
4 dec, 2012 20:19 |
|
Celebikai
Elev |
4 dec, 2012 20:22 |
|
_SanD_
Elev |
Jag vill inte.. Är Harry glad, så är jag glad.. visst! Jag älskar Taylor, men det faktumet att du får upp typ 18 killar om du söker på "Taylor Swift and" gör mig arg. Jag vill inte att vår Hazza ska vara med i den "klubben" av hennes ex (om de gör slut alltså..). De får vara ihop om de vill, men jag kommer definitivt att shippa t.ex Narry, Zerri, Halice och andra ships mer.. Ursäkta om jag förstör denna tråd med detta.. men jag vill inte att det ska hända något mellan dem som får hela fandomen att bete sig som om alla dog.. xs MEN ASSÅ WTF Spoiler: Tryck här för att visa!
4 dec, 2012 20:22 |
|
hyperion
Elev |
Pixie (and tagging Elihhn because of reasons); you know that they say that mimicking and synchronization is a sign of attraction?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
4 dec, 2012 20:26 |
|
Pixie
Elev |
4 dec, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

























Mugglarportalen